Via deze pagina blijf je op de hoogte van recente stemmen, meningen en recensies van kadeng. Standaard zie je de activiteiten in de huidige en vorige maand. Je kunt ook voor een van de volgende perioden kiezen: januari 2023, februari 2023, maart 2023, april 2023, mei 2023, juni 2023, juli 2023, augustus 2023, september 2023, oktober 2023, november 2023, december 2023, januari 2024, februari 2024, maart 2024
Split Enz - History Never Repeats (1990) 3,5
Alternatieve titel: The Best of, 20 juli 2018, 13:16 uur
» details
Orbital - The Altogether (2001) 4,0
19 juli 2018, 22:25 uur
» details
Soul Asylum - Hang Time (1988) 3,0
19 juli 2018, 20:55 uur
» details
Stone Temple Pilots - No. 4 (1999) 2,5
19 juli 2018, 20:54 uur
» details
Stone Temple Pilots - Tiny Music (1996) 3,0
Alternatieve titel: Songs from the Vatican Gift Shop, 19 juli 2018, 20:54 uur
» details
C. Jerome - Baby Boy... (1974) 3,0
19 juli 2018, 20:53 uur
» details
Squeeze - East Side Story (1981) 3,5
19 juli 2018, 20:52 uur
» details
The Vapors - New Clear Days (1980) 2,5
19 juli 2018, 20:51 uur
» details
The Motels - All Four One (1982) 3,0
19 juli 2018, 20:51 uur
» details
Garbage - Garbage (1995) 4,0
19 juli 2018, 20:50 uur
» details
The Fixx - Reach the Beach (1983) 3,0
19 juli 2018, 20:50 uur
» details
Dave Edmunds - Information (1983) 2,5
19 juli 2018, 19:17 uur
» details
Earth and Fire - Earth and Fire (1970) 4,0
19 juli 2018, 19:16 uur
» details
Earth & Fire - Earth & Fire (1995) 4,0
19 juli 2018, 19:15 uur
» details
The Reels - Quasimodo's Dream (1981) 2,5
14 juli 2018, 17:47 uur
» details
The Orb - No Sounds Are Out of Bounds (2018) 3,0
11 juli 2018, 12:17 uur
» details
Johnny Marr - Call the Comet (2018) 3,0
8 juli 2018, 18:41 uur
» details
SOPHIE - Oil of Every Pearl's Un-Insides (2018) 2,5
8 juli 2018, 18:41 uur
» details
Queen - Hot Space (1982) 2,5
7 juli 2018, 20:39 uur
» details
The Cardigans - Super Extra Gravity (2005) 2,0
7 juli 2018, 20:36 uur
» details
The Doors - Morrison Hotel (1970) 4,0
Alternatieve titel: Hard Rock Cafe, 7 juli 2018, 20:35 uur
» details
Penny McLean - Lady Bump (1975) 2,0
7 juli 2018, 20:34 uur
» details
The Sugarhill Gang - Sugarhill Gang (1980) 2,5
7 juli 2018, 20:33 uur
» details
Yazoo - You and Me Both (1983) 2,5
7 juli 2018, 20:32 uur
» details
Alison Moyet - Alf (1984) 3,0
7 juli 2018, 20:32 uur
» details
Lipps, Inc. - Mouth to Mouth (1979) 3,0
Alternatieve titel: Funkytown, 7 juli 2018, 20:31 uur
» details
Megafaun - Bury the Square (2008) 3,0
7 juli 2018, 20:30 uur
» details
Hootie & the Blowfish - Fairweather Johnson (1996) 3,0
7 juli 2018, 20:28 uur
» details
Cannibal Ox - The Cold Vein (2001) 4,5
7 juli 2018, 19:53 uur
» details
Aphex Twin - Selected Ambient Works Volume II (1994) 4,5
7 juli 2018, 19:53 uur
» details
Biosphere - Microgravity (1991) 4,5
7 juli 2018, 19:52 uur
» details