Echoscope - What We Lost (2019)

1 stem

Uitgebracht in eigen beheer

1. Left Behind (3:32)
  2. Revenant (5:51)
  3. When We Fall (4:12)
  4. Good Enough (4:40)
  5. Crisis of Faith (4:44)
avatar van Alicia
Het zou om een zogenaamde demo gaan, maar wat een mooie liedjes staan er op dit album! Ook hier zijn de invloeden uit de jaren '80 post-punk luid en duidelijk aanwezig. De combinatie zanger en zangeres geven er dan wel weer een leuke draai aan. Een vleugje The B-52's, een snippertje The Human League misschien? Het neigt soms naar wat naar synthwave/pop. Ingetogen weliswaar, doch hier is toch geen echte gothrock of ander droefgetoeter te bespeuren. Ik ben benieuwd hoe deze band zich verder gaat ontwikkelen.

Oja... voor nopes heb je 'm al binnen!
What We Lost EP | Echoscope - echoscope.bandcamp.com

avatar van ROZZ
Vind het ook een interessante nieuwe band. Doet me ook wel denken aan Depeche Mode (vocals) en The March Violets.