Muziek / Muziekgames / De W van Wanstaltig Slechte Songteksten - Deel 2 (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 28 april 2017, 16:12 uur
Ook weer terug? Holiday in Spain is zeker niet de beste tekst van The Crows, maar Bløf heeft er een gedrocht van gemaakt.
Maar goed, goede vakantie gehad? Was Spanje het besluit? Alle schepen achter je gelaten?

1-3
2
Casartelli (moderator)
geplaatst: 28 april 2017, 16:51 uur
Bonk schreef:
Ook weer terug? Holiday in Spain is zeker niet de beste tekst van The Crows, maar Bløf heeft er een gedrocht van gemaakt.
Maar goed, goede vakantie gehad? Was Spanje het besluit? Alle schepen achter je gelaten?
Neen, Italië. Kan er zo gauw even geen passende songtekst bij verzinnen, dus bedenk zelf een nederhoptekst met Somalië...Ook weer terug? Holiday in Spain is zeker niet de beste tekst van The Crows, maar Bløf heeft er een gedrocht van gemaakt.
Overigens voor mij toch wel veel onbekends in dit topic. Ook in deze battle is het eerste hoofd allicht wel bekend, maar met beide liedjes ontbreekt hier voor mij toch elke vorm van herkenning. Dat was in die vorige battle dus even anders. Blofs omwerking is bar en boos genoeg, maar eigenlijk gewoon zo slecht dat het wel weer grappig is. A&DM is gewoon alleen maar slecht én heeft net iets te veel credibility overgehouden bij de studentengeneratie van toen...
1
geplaatst: 28 april 2017, 17:03 uur
4-4
Verlaat je mijn verleden? Bedoelt ie niet Lig jij in mijn verleden of iets in die trant?
Verlaat je mijn verleden? Bedoelt ie niet Lig jij in mijn verleden of iets in die trant?
0
geplaatst: 28 april 2017, 18:23 uur
de eerste is niet best, maar nog enigszins te volgen... De 2e echter...
5-6
5-6
* denotes required fields.