Muziek / Algemeen / Spotify
zoeken in:
0
geplaatst: 18 augustus 2015, 18:26 uur
Gretz schreef:
Nadeel van Spotify vind ik trouwens dat je maar iets van 10.000 nummers aan mijn muziek kunt toevoegen. Die grens heb ik allang bereikt.
Nadeel van Spotify vind ik trouwens dat je maar iets van 10.000 nummers aan mijn muziek kunt toevoegen. Die grens heb ik allang bereikt.
Heb ik geen last van.
0
geplaatst: 23 augustus 2015, 19:00 uur
Moet je je Spotify koppelen aan je Last FM, dan heb je je eisenpakket compleet.
0
tuktak
geplaatst: 9 september 2015, 21:02 uur
https://spotify-foundthemfirst.com
Spotify Found them first
Zag het voorbij komen op de MusicMeter Facebookpagina
Mijn score is 5 artiesten
:
FKA Twigs
Major Lazer
Run The Jewels
SOHN
Jamie xx
Spotify Found them first
Zag het voorbij komen op de MusicMeter Facebookpagina
Mijn score is 5 artiesten
:FKA Twigs
Major Lazer
Run The Jewels
SOHN
Jamie xx
0
geplaatst: 9 september 2015, 21:07 uur
Run The Jewels en
Vance Joy.
Verder heb ik het vermoeden dat dat überhaupt ook mijn meest bekende artiesten zijn.
Vance Joy.
Verder heb ik het vermoeden dat dat überhaupt ook mijn meest bekende artiesten zijn.
0
geplaatst: 9 september 2015, 21:19 uur
21 voor mij.
MØ
FKA twigs
Major Lazer
Banks
CHVRCHES
Smallpools
Duke Dumont
Ariana Grande
Sam Smith
Lorde
George Ezra
London Grammar
Tove Lo
SOHN
Say Lou Lou
Vance Joy
Dotan
Charli XCX
Quadron
Broods
Jamie XX
MØ
FKA twigs
Major Lazer
Banks
CHVRCHES
Smallpools
Duke Dumont
Ariana Grande
Sam Smith
Lorde
George Ezra
London Grammar
Tove Lo
SOHN
Say Lou Lou
Vance Joy
Dotan
Charli XCX
Quadron
Broods
Jamie XX
0
geplaatst: 9 september 2015, 22:45 uur
Gretz schreef:
Duke Dumont
Duke Dumont
Die had ik er ook bij, maar vraag me af waar ze die data vandaan halen. Eerste luisterbeurt zou 3 maart 2014 moeten zijn geweest, maar volgens last.fm luisterde ik in augustus 2008 al naar Duke Dumont.
0
geplaatst: 9 september 2015, 23:00 uur
herman schreef:
Die had ik er ook bij, maar vraag me af waar ze die data vandaan halen. Eerste luisterbeurt zou 3 maart 2014 moeten zijn geweest, maar volgens last.fm luisterde ik in augustus 2008 al naar Duke Dumont.
(quote)
Misschien stonden eerdere singles van hem nog niet op Spotify? (Al kan ik me dat eigenlijk moeilijk voorstellen). Dat had ik bijvoorbeeld ook bij MØ. Last.fm blijft wat dat betreft nog wel een stuk accurater.
0
geplaatst: 9 september 2015, 23:16 uur
Dat zou wellicht kunnen. Spotify is er sowieso ook pas vanaf 2010 in NL, geloof ik.
0
geplaatst: 10 september 2015, 17:03 uur
Ik heb er 19:
Wankelmut
MØ
Cashmere Cat
Joey Bada$$
Glass Animals
FKA twigs
Major Lazer
Banks
CHVRCHES
Courtney Barnett
Run the Jewels
Duke Dumont
Sam Smith
Earl Sweatshirt
London Grammar
Kyla la Grange
Action Bronson
Charli XCX
Jamie xx
Beetje gek wel dat The Weeknd er niet bij staat. En SOHN en Say Lou Lou hadden er volgens mij ook wel bij gemogen.
Wankelmut
MØ
Cashmere Cat
Joey Bada$$
Glass Animals
FKA twigs
Major Lazer
Banks
CHVRCHES
Courtney Barnett
Run the Jewels
Duke Dumont
Sam Smith
Earl Sweatshirt
London Grammar
Kyla la Grange
Action Bronson
Charli XCX
Jamie xx
Beetje gek wel dat The Weeknd er niet bij staat. En SOHN en Say Lou Lou hadden er volgens mij ook wel bij gemogen.
0
geplaatst: 10 september 2015, 20:14 uur
Leuk!
Ik heb:
MØ
Royal Blood
Years & Years
FKA twigs
Run the Jewels
Jamie xx
Ik heb echter bij geen van deze artiesten het gevoel dat ik er vroeg bij was.
Ik heb:
MØ
Royal Blood
Years & Years
FKA twigs
Run the Jewels
Jamie xx
Ik heb echter bij geen van deze artiesten het gevoel dat ik er vroeg bij was.

0
Onweerwolf
geplaatst: 10 september 2015, 21:41 uur
Ik had
The Beatles
The Rolling Stones
Elvis Presley
Metallica
Johann Sebastian Bach
Radiohead
Niet zo veel dus.
The Beatles
The Rolling Stones
Elvis Presley
Metallica
Johann Sebastian Bach
Radiohead
Niet zo veel dus.

0
geplaatst: 17 september 2015, 22:51 uur
Bij mij staat er geen een. Niet geheel onverwachts eigenlijk. 

0
geplaatst: 15 oktober 2015, 14:30 uur
Sinds de laatste update van Spotify van de week heb ik plotseling 2 lijsten favorieten; #1 en #2
Iemand anders die dat ook heeft en weet of er een beleidswijziging is gekomen/aangepast ten aan zien van maximum van favorieten?
Iemand anders die dat ook heeft en weet of er een beleidswijziging is gekomen/aangepast ten aan zien van maximum van favorieten?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 22 oktober 2015, 20:27 uur
Sinds de recentste update heb ik geen werkende Spotify meer. Als ik de SpotifySetup.exe run, komt er eerst ruim een halve minuut Downloading Spotify, dan Installing Spotify en dat strandt na enige tijd op de foutmelding The installer is unable to install Spotify because the files to write are in use by another process. Please make sure Spotify is not running and retry. (Error code: 18)
Heb uiteraard de vorige versie al gedeïnstalleerd en ook niet kunnen traceren welke Spotify er nu nog zou runnen. Meer mensen hier last van? Of nog beter: iemand een oplossing?
Heb uiteraard de vorige versie al gedeïnstalleerd en ook niet kunnen traceren welke Spotify er nu nog zou runnen. Meer mensen hier last van? Of nog beter: iemand een oplossing?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 22 oktober 2015, 20:50 uur
Zelf ook maar even gegoogled. De tweede link uit dit bericht lijkt vooralsnog soelaas te bieden.
0
geplaatst: 23 december 2015, 17:38 uur
Om middernacht zullen de dertien studio albums en vier compilaties van The Beatles beschikbaar zijn op Spotify.
En ook op Apple Music, Tidal, Deezer, Google Play, Amazon Prime, Slacker, Groove en Rhapsody.
http://www.volkskrant.nl/muziek/the-beatles-alsnog-beschikbaar-op-spotify-en-apple-music~a4213182/
En ook op Apple Music, Tidal, Deezer, Google Play, Amazon Prime, Slacker, Groove en Rhapsody.http://www.volkskrant.nl/muziek/the-beatles-alsnog-beschikbaar-op-spotify-en-apple-music~a4213182/
0
geplaatst: 23 december 2015, 17:45 uur
Heerlijk kerstgeschenkje dit! Morgen gaat een Beatles-dagje worden hier!
0
geplaatst: 29 december 2015, 11:26 uur
Spotify desktop app geeft bij veel nummers nu weer "kan het huidige nummer niet afspelen".
De webplayer doet het bij dezelfde nummers vreemd genoeg wel goed.
De webplayer doet het bij dezelfde nummers vreemd genoeg wel goed.
0
geplaatst: 29 december 2015, 14:12 uur
Wil gebruik maken van de aanbieding om 3 maanden te krijgen voor de prijs van 1 maar zowel voor Premium abo als Family abo loop ik vast. "Komt niet in aanmerking..." maar als ik de voorwaarden lees dan denk ik dat ik hier wel voor in aanmerking kom. Heb ooit Premium gehad maar nooit via een aanbieding, Family abo helemaal nooit gehad.
Iemand anders een probleem hiermee?
Mijn abo bij Deezer loopt tot eind februari maar sommige artiesten scrobblen niet of verkeerd naar Last.fm en dan is het handig om die via Spotify te luisteren.
Iemand anders een probleem hiermee?
Mijn abo bij Deezer loopt tot eind februari maar sommige artiesten scrobblen niet of verkeerd naar Last.fm en dan is het handig om die via Spotify te luisteren.
0
geplaatst: 29 december 2015, 14:16 uur
E-Clect-Eddy schreef:
Heb ooit Premium gehad
Heb ooit Premium gehad
"Er zijn voorwaarden van toepassing. Deze aanbieding is niet beschikbaar voor gebruikers die al eerder Premium hebben gebruikt."
Te lezen op Muziek voor iedereen - Spotify
0
geplaatst: 29 december 2015, 14:30 uur
Rudi S schreef:
"Er zijn voorwaarden van toepassing. Deze aanbieding is niet beschikbaar voor gebruikers die al eerder Premium hebben gebruikt."
(quote)
Dat is niet de aanbieding waar ik gebruik van probeer te maken, die ik wil gebruiken is één die juist gericht is op mensen die ooit Premium hebben gehad, maar niet via een aanbieding, en nu terug willen. Bijvoorbeeld mensen die teleurgesteld zijn over Apple Music. Heel goed idee.
Door veel door te clicken op mijn account lijkt het nu wel dat de Family-abo aanbieding, zelfde bedrag maar nu voor meer dan 1 account, wel beschikbaar is voor mij. Althans ik krijg niet meer die melding dat het niet voor mij beschikbaar is. Vreemd, zal eens een uurtje Spotify luisteren en kijken of die link met aanbieding voor de 'spijtoptanten' nog terug zie.
0
geplaatst: 29 december 2015, 14:41 uur
Krijg meteen in de eerste reclame pauze inderdaad die aanbieding voor spijtoptanten maar ook deze link eindigt met de melding dat deze niet voor mij van toepassing is.... hoogst irritant.
Er wordt gezegd dat er slechts een beperkt aantal gebruikers voor de aanbieding in aanmerking komen maar is dan vreemd om die aan te bieden als men er toch geen gebruik van kan maken.
Heeft iemand in de afgelopen dagen gebruik gemaakt van deze 'hernieuwingsaanbieding' (zoals zij de aanbieding voor spijtoptanten noemen)?
Er wordt gezegd dat er slechts een beperkt aantal gebruikers voor de aanbieding in aanmerking komen maar is dan vreemd om die aan te bieden als men er toch geen gebruik van kan maken.
Heeft iemand in de afgelopen dagen gebruik gemaakt van deze 'hernieuwingsaanbieding' (zoals zij de aanbieding voor spijtoptanten noemen)?
0
geplaatst: 29 december 2015, 15:05 uur
E-Clect-Eddy
misschien hier eens kijken of posten?
3 for 1 month premium offer - The Spotify Community - community.spotify.com
misschien hier eens kijken of posten?
3 for 1 month premium offer - The Spotify Community - community.spotify.com
* denotes required fields.