Raein - Nati da Altri Padri (2008)

Italiƫ

4. 4 Di 6 (2:04)
  5. 5 Di 6 (3:03)
  6. 6 Di 6 (1:59)
avatar van Norbert
Lekker sfeervol. Helaas kan ie niet tippen aan "Il n'y a pas...".

avatar van Jazper
Ik vind deze eigenlijk wel minstens zo goed. Favoriet bij mij is het derde nummer.

sxesven
Ik vind deze ook erg heerlijk (hoewel zeker niet zo goed als Orchestre). Een tikje rustiger maar verder wel weer gewoon ontzettend sterk en met een onmiskenbare Italiaanse-screamo-drive. Puik dus.

avatar van niels94
Niet zo goed als Il N'y a Pas de Orchestre, maar neem ze dat maar eens kwalijk, gezien het niveau van dat album... Wat dit wel is, is gewoon een uitstekende plaat. Een stuk rustiger en gestructureerder dan hun (relatief) bekende tweede album, maar zonder de emotie uit het oog te verliezen.

avatar van niels94
Er ging een groeiprocesje aan vooraf, maar dan kan ik ook concluderen dat dit weer heel, heel hard genieten is. Must listen voor iedereen die ook maar een klein beetje van dit soort muziek houdt.

avatar van kobe bryant fan
Mooi plaatje, met heel wat sterke riffs en de plaat voelt eigenlijk aan als 1 lang nummer.
Jammer genoeg vind ik de screams niet zo lekker en die weerhouden mij van de 4*.
Maar voor de rest een erg goed tussendoortje.