Angel - Live Without a Net (1980)

Label: Mercury

1. Tower (5:02)
  2. Can You Feel It (4:06)
  3. Don't Leave Me Lonely (4:00)
  4. Telephone Exchange (4:12)
  5. Ain't Gonna Eat Out My Heart Anymore (3:08)
  6. Over and Over (4:06)
  7. Any Way You Want It (2:58)
  8. On the Rocks (9:17)
  9. Wild and Hot (2:58)
  10. All the Young Dudes (4:24)
  11. Rock & Rollers (7:06)
  12. White Lightning (8:01)
  13. Hold Me, Squeeze Me (3:35)
  14. Got Love If You Want It (3:33)
  15. Feelin' Right (6:00)
  16. 20th Century Foxes (4:27)
avatar van Bush Beast
Glamour rock band met hoog "neven" gehalte ... in een erg grijs verleden een paar nummers op tape (wat is dat?) gezet.

avatar van freakey
Net als bij Anouk is het naamslogo ondersteboven ook te lezen....

1,0
De laatste vier liedjes moet ik nog horen, maar ik betwijfel of mijn oordeel verandert: net niet bar slecht. Zelfs Tower wordt ingekort - geen gitaarsolo na het tweede refrein, maar meteen de coda - en erger, ronduit slordig gespeeld.
Zowat de enige verdienste van deze band is dat het hairmetal speelde voordat de term was uitgevonden.
Barry Brandt speelt ongeveer de stompzinnigste drumsolo in de geschiedenis van de rockmuziek.

special D schreef:
aan het eind van de rit een leuk dubbellive album (Live Without a Net) hetgeen wel een aantal overdubs bevat.

Ook dat nog.

speedy66
freakey schreef:
Net als bij Anouk is het naamslogo ondersteboven ook te lezen....

Verdraait, nu je zegt inderdaad. Nooit opgevallen.

Behalve het bekende nummer tower, vind ik angel eigenlijk weinig aan. Het bandje van ijdeltuit Greg Giuffria, die Giuffria en House Of Lords oprichtte. Ik heb ze allemaal (eerst lp, toen cd), maar luisteren.... Typische pomp-rock.

Zeer slecht Live geluid met het schreeuwende publiek er tussendoor gemixt? Jammer van die sterke nummers. Geef mij maar de studio uitgave

Wat jammer dat het geluid dramatisch is, leuke nummers zijn hierdoor blikkerig, geluid van het publiek is er in gepropt.

klopt = drama album. de eerste 2 studio albums zijn super, daarna commercieel niemanddalletj