Machinemade God - The Infinity Complex (2006)

Duitsland
Label: Metal Blade

1. Teeth Vs. Curb (2:34)
  2. Losse to Lessons (4:14)
  3. Bleeding from Within (3:05)
  4. Downpour of Emptiness (4:30)
  5. Friendster Is Sooo 2 Month Ago (2:13)
  6. Kiss Me Now Kill Me Later (3:45)
  7. Butterfly Coma (3:30)
  8. You Own Fault (3:28)
  9. Forever Gone (4:06)
  10. Injected Smiles (2:53)
  11. Angel Wings (2:13)
  12. Fuck You Dead Heart (3:58)
  13. Snow White (2:22)
avatar van Eddie
Hier kan ik heel erg kort over zijn; wat een vette plaat is dit, liefhebber can Chimaira, Lamb Of God, Crow baar sla uw slach. Dit is heerlijke riffbased crust core, lekker strak hard en gemeen, het geeft je geen seconde tijd om adem te halen.

avatar van Exfrozen
Ja het is wel een lekker stevig album, de muziek is ook wel te vergelijken met All That Remains.

avatar van Eddie
Hoewel de term crustcore een beetje verkeerd van mij was, metalcore dekt de lading beter.

avatar van Exfrozen
Ja idd metalcore, dan zou All That Remains - This Darkened Heart jou ook wel liggen. Ik heb hem net toegevoegd duurt nog wel even.

avatar van Eddie
Ik ken all that remains wel van naam ja, ik zet hem op mijn lijstje

ik krijg dit album maar niet gedownload, vraag me af of je um in de winkel vind, denk ut nie, wat ik heb gehoord is wel goed, alleen soms iets te sloom

avatar van mathias
Tuurlijk vind je dit in de winkel, en pindakazen vormde ook geen probleem bij mij eigenlijk

heerlijk album, heel ruig, zwaar en hard, maar wel heel varierend...ook heerlijke breaks tussendoor zoals in Kiss me now kill me later.

beste duitse band die ik ken en het is een wonder: ZE ZINGEN ENGELS!

4.0*

bennerd
Eddie schreef:
... liefhebber can Chimaira, Lamb Of God,...

Exfrozen schreef:

Ik denk dat ik hem toch maar even ga checken

bro
ah, een liedje op zich klinkt erg goed, 2 misschien ook maar een hele cd begint toch wel te vervelen. heb echt zin om 4* ofzo te geven maar daarvoor is het gewoon te veel van hetzelfde. 3.5* dus

bennerd
Zeer goede plaat, moest hij niet zo verdomde eentonig zijn. Daardoor scoort hij bij mij niet hoger dan 3.5*