Strand - Strand (2014)

8. Land (0:32)
  9. Droom (3:29)
  10. Strand (5:36)
avatar van spoiler
Solo LP/CD van Bert Dockx, bekend van Flying Horseman en Dans Dans. Ben erg benieuwd. Zal ongetwijfeld geen makkelijk plaatje zijn.
15 oktober maar eens bekijken in Ekko!!

avatar van spoiler
Een erg fijn plaatje van de heer Dockx. Die man heeft te veel inspiratie!! Concert in Utrecht was erg goed en Bert Dockx had er duidelijk veel plezier in.

(verwijderd)
Misschien wel een van de beste artiesten van het moment uit België, vorig jaar twee geweldige releases met Flying Horseman en Dans Dans en nu dit en een derde Dans Dans in het verschiet. Het kan niet stuk

Deze release doet me wel wat denken aan Boduf Songs, gitaar en verhalende teksten en het enige wat je als luisteraar kan doen is gaan zitten en het over je heen laten komen