Lasgo - Some Things (2001)

Belgiƫ
Dance
Label: Antler-Subway

1. Intro (1:50)
  2. Something (3:42)
  3. Heaven (3:49)
  4. Blue (4:06)
  5. Don't Belong 2 U (4:52)
  6. Follow You (3:36)
  7. Cloud Surfers (6:12)
  8. Alone (4:02)
  9. Cry (3:54)
  10. Pray (3:28)
  11. Feelings (3:34)
  12. Something [Peter Luts Remix] (7:43)
  13. Alone [Ian van Dahl Remix] (8:01)
  14. Something [Flip & Fill Remix] * (6:49)
  15. Alone [DJ Shog Remix] * (6:16)
  16. I Wonder [Starsplash Remix] * (6:24)
  17. Pray [Driftwood Remix] * (7:24)
  18. Pray [Dave McCullen Remix] * (7:19)
  19. Pray [Peter Luts Remix] * (6:45)
  20. Searching * (3:41)
  21. I Wonder * (3:41)
  22. You * (4:34)
Zeer goed album van mijn landgenootjes. Meeslepende dance met sterke maar toch ietwat repetitieve teksten.

Lost Highway
NoMusicNoLife schreef:

Ik vind het eerder beschamend voor onze landgenootjes

Ik vind het omgekeerde: jullie hebben geen dance-acts! das pas droevig!

avatar van tnf
tnf
We hebben er genoeg, alleen zijn het hier vaker dj's die als 'dance-act' fungeren i.p.v. zoiets als Lasgo. Zo'n Tiësto zie je overal.

avatar van Azzurro
Echt een goede debuutcd van Lasgo! Alone is toch wel een klassieker in het dancewereldje.
Favorieten:
- Cry
- Heaven
- Feelings

avatar van NewYorkCityLight
Ik ben echt omgehaald toen ik een remix van Lasgo hoorde en daarna een stukje hoorde van een mooi nummer...Alle nummers van Lasgo gedownload en het bleek Blue te zijn. Ik ben nu echt helemaal fan van Lasgo. De 2e CD is zelfs nóg beter.

Mijn favoriten zijn:
-Blue
-You
-Pray

avatar van NewYorkCityLight
Ik moet er trouwens ook nog ff aan toevoegen dat ik het een hele mooie cover vind. Ik weet niet waarom, het heeft iets dat mij trekt

Father McKenzie
Erg gecharmeerd door het liedje "Something" door de film "Dagen Zonder Lief", maar uiteraard ken ik de rest van dit album van dit danceproject niet, en het zou me verbazen mocht het mijn ding zijn, maar dat ene liedje vind ik eigenlijk best aanstekelijk.
Een guilty pleasure voor een rockliefhebber, zeg maar....

avatar van NewYorkCityLight
Ik reed vanmiddag terug van het ziekenhuis met goed nieuws. Kwam Something opeens op de radio. Dat deed me wel wat. Echt zo'n nummer dat in de vergetelheid is geraakt, nu leek het wel alsof het speciaal voor mij was.

avatar van Stapler
Something blijf ik 10 jaar later nog steeds geweldig vinden.

avatar van Flammazine
Pray vind ik lekker(die synth!),Cloud Surfers is een leuk trancedeuntje, en Something en Alone vallen ook wel te pruimen. Maar voor de rest veel van hetzelfde, en Evi is niet echt een zangeres die je betoverd, of het moest met haar uitstraling zijn. Cry is op zich ook wel een goed nummer, maar veel te glad gebracht en de zanger die zijn cliche tekst in het Vlengels ten berde brengt helpt ook niet echt.

2.5*