MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Even voorstellen...

zoeken in:
Hawkhead
Dank je wel, Masimo! En Itchy, ja daar kwam het inderdaad mede door. Fijn dat je er begrip voor hebt!

Ikhouvandansen
Hallo ikhouvandansen

Zullen wij samen dansen?

Ikhouvandansen
-SprayIt- schreef:
Zullen wij samen dansen?

Dans niet met jouw, dans niet met jouw, want ik dans met mezelf

GrafGantz schreef:
Geert ook altijd met z'n vreemde onbekende muziek.

Rudi S schreef:
(quote)

Niemand hier

Haha ja, het liefst zoveel mogelijk 'onbekende' pareltjes uit de 21e eeuw.

Gretz en ik hebben laatst een toffe, maar heel obscure undergroundzangeres ontdekt. Maar geloof me, die heeft een grote toekomst: ik voorspel op z'n minst een relatie met Harry Styles en dat Ryan Adams haar album op afschuwelijke manier integraal covert.

Slowgaze schreef:
ik voorspel op z'n minst een relatie met Harry Styles .

Eefje moet zich gewoon op Douwe Bob richten en Ryan is al bij de nonnen in Vught gesignaleerd, dus dat album zal er in gaan als koek

Eefje wanna bees zoals TS moeten wij maar op gepaste afstand houden

Hallo

Mijn naam is Ronald ben van het bouwjaar 1964, sinds mijn 17 echt verslaaft aan het beluisteren van muziek.
Heb een aardige verzameling vinyl en cd's al komen deze niet meer uit de kast of van zolder af sinds ik Spotify en Qobuz heb ontdekt, gemak zucht noem ik het maar.
waar luister ik naar ... eigenlijk naar van alles wat ik tegen kom tijdens mijn muzieksurfer op de streaming diensten. Soms Pop dan weer Jazz of blues, heb geen echte vaste smaak.
Ik heb hier weer aardig wat luistertips gezien genoeg voor heel wat avondjes luisterplezier

buizen
Hoi ronaldme,
Leuk dat je je even voorstelt.
Welcome!

Ik kan me best voorstellen dat sommige users na verloop van tijd voor een nieuw account kiezen omdat ze niet meer tevreden zijn met een rare username. Maar wat deze persoon doet met het keer op keer opnieuw inschrijven lijkt eerder op een potje trollen + weer zoveel mogelijk mensen in het harnas jagen.

Kan een mod (Lukas, panjoe of trebremmit) hier even duidelijk over geven wat wel en niet toegestaan is?

Gretz schreef:
Ik kan me best voorstellen dat sommige users na verloop van tijd voor een nieuw account kiezen omdat ze niet meer tevreden zijn met een rare username. Maar wat deze persoon doet met het keer op keer opnieuw inschrijven lijkt eerder op een potje trollen + weer zoveel mogelijk mensen in het harnas jagen.

Kan een mod (Lukas, panjoe of trebremmit) hier even duidelijk over geven wat wel en niet toegestaan is?

Je met veel drama uitschrijven net voordat je toch al tegen een ban zou zijn aangelopen, je een maand later weer aanmelden en dan meteen gaan trollen terwijl je doet alsof je iemand anders bent, is in elk geval niet toegestaan. User geband en discussie verwijderd, derhalve.

Hallo allemaal,

Mijn naam is Stefan en nieuw op dit forum. 27 jaar, woonachtig in Maassluis en al jaren lang luister ik graag naar muziek van verschillende genres en artiesten, van Johnny Cash en Howlin Wolf tot aan mijn jeugdsentiment als Nirvana. Geinteresseerd in alle genres maar op dit moment vooral geinteresseerd in de 50s en 60s, niet alleen de muziek maar vooral de vaak intrigerende achtergrond verhalen van de artiesten.

Ik hoop hier op het forum veel inspiratie en achtergrond info te vinden over de verschillende muziekgenres:)

Welkom vdWindt,

Toevallig hou ik zelf ook erg van de jaren '50 en '60. Neem gerust eens een kijkje bij de albums waarop ik een stem heb uitgebracht, wie weet zitten er nog wat voor jou onbekende werkjes tussen.

Het doornemen van de volgende lijsten kan ook interessant zijn:
Muziek >> Toplijsten en favorieten >> De MuMe Top 40 (editie 6): 50s
Muziek >> Toplijsten en favorieten >> De MuMe Top 40 (editie 6): 60s

Veel plezier op de site!

Thanks Edgar18! Ik zal zeker eens kijken en laat je weten wat ik eruit pik!:)

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier! Leuk om jullie berichten te lezen! Ik heb een review geschreven over 2 platenzaken (webwinkels), misschien hebben jullie er iets aan! Suggesties voor goede platenzaken, nieuw en 2de hands, in de omgeving van Hoorn zijn altijd welkom!
Fijne dag!
Grtjs, Kiek

Welkom nieuwe mm'ers

KiekL schreef:
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier! Leuk om jullie berichten te lezen! Ik heb een review geschreven over 2 platenzaken (webwinkels), misschien hebben jullie er iets aan! Suggesties voor goede platenzaken, nieuw en 2de hands, in de omgeving van Hoorn zijn altijd welkom!
Fijne dag!
Grtjs, Kiek

Ah, herinneringen aan kippebillenstrandfeest schieten door mijn hoofd. Welkom!

Welkom nog aan vdWindt en KiekL, hopelijk kunnen jullie MuMe gebruiken om mooie tips op te doen en te delen!

Het viel me verder nog op dat de knock-out spellen er de afgelopen weken een hoop nieuwe deelnemers/users hebben bijgekregen:

- Car10
- E-tronic
- Mach1
- Simon67
- The Boxer

Heet ik ook van harte welkom, net als de enkeling die ik misschien nog vergeten ben.

Mocht 1 van jullie interesse hebben om jezelf even kort voor te stellen dan is dit hiervoor de geschikte plek.

Ah, dat zijn dan waarschijnlijk die vrienden van de illustere Cured!

_o_

panjoe (moderator)
Onsamenhangend bericht + reacties verwijderd.

Ha, was ik nog net op tijd met het lezen van Cured zijn schrijfsel .

En toch knaagt er ergens iets. Dit lijkt me iemand die (zonder dollen) wel wat psychische hulp kan gebruiken. Deze berichten vergelijkend met de ook al ietwat gekke uitspraken van pak hem beet een jaar geleden lijkt het er niet op dat er verbetering zichtbaar is.

Enfin, tot over een week of twee!

Heb zijn post ook nog even snel kunnen lezen, ik sluit me graag aan bij Edgar.

Als er toevallig iemand hier op MusicMeter Cured (Arjen) persoonlijk kent: op basis van zijn laatste post en zijn eerdere verleden (zie ook vermoed ik ook dat de kans aanzienlijk is dat hij hulp behoeft. Hopelijk krijgt hij deze al uit z'n omgeving, maar mocht je hem beter kennen: ik zou zeggen aarzel dan niet om contact met hem te zoeken.

panjoe schreef:
Onsamenhangend bericht + reacties verwijderd.

Gelukkig heb ik nog een screenshot

Even voorstellen dan maar. Bezoek de site nu een dik halfjaar, dus het wordt wel eens tijd om iets van me te laten horen.

Mijn naam is Niek. Ben nu twintig jaar, student aan de TU Eindhoven, voetballer bij het prachtige Brederodes en parttime wieler- en (in dit geval relevant) muziekliefhebber. Ben nu ongeveer een half jaartje passief lid, maar naast wat sterretjes uitdelen is mijn inbreng voorlopig uitgebleven.

Eigenlijk pas vanaf eind 2013 ben ik me wat meer gaan verdiepen en ben ik langzaam begonnen met gehele oeuvres van toffe bands. Af en toe een festival bezoeken heeft ook mijn interesse aangewakkerd. Mijn eerste grote liefde was Franz Ferdinand en dat is het bijna drie jaar verder nog steeds. Zojuist heb ik hier al een recensie gewijd aan hun debuutalbum, nog altijd mijn absolute favoriet. Moet ik wel zeggen dat ik niet echt een albumluisteraar ben, al merk ik tegenwoordig toch wel dat ik er gemiddeld zo’n drie per dag doorheen werk, met gemak. Wel bijna allemaal via Spotify, échte cd’s die ik bezit zijn op twee handen wel te tellen *schaam schaam*.

Waar ik een zwak voor heb zijn (bij voorkeur Britse) postpunkrevivalbandjes, al blijft het bij de meeste bands wel maar bij een paar nummers.Verder is mijn smaak redelijk breed, zolang het niet te zwaarmoedig wordt. De nieuwere Radioheadnummers zitten een beetje op de grens van nog te pruimen, bij de Björks etc. kan je me opvegen. Voor Kasabian, Arctic Monkeys, The Hives, The Strypes, Courtney Barnett en Foals kun je me 's nachts bijvoorbeeld wél wakker maken.

Waar je me vooral gaat zien is bij topics als de Weekafrekening en de Song van het jaar. Ik houd al een tijdje mijn eigen afrekening bij en ga die ook gebruiken om het niveau daar wat op te krikken, gheghe. Op de wielersite waar ik ook actief ben (hoi JoaMuse) plaats ik ook om de zoveel tijd wat nummertjes. En anderen doen dat ook, waardoor ik steeds meer leer kennen maar tegelijk ook meer leer waarderen. Hopelijk kan dat hier ook voortzetten.

Oh, en mijn Last.fm-account, dan hebben we dat ook maar meteen gehad .

Ha, een nieuwe deelnemer voor de MuMeAfrekening! Fijn! Welkom Niek.

Als je drie albums op een dag draait, vind ik je toch wel een albumluisteraar.

Welkom Niek!

Op basis van je Last.fm en de genoemde bands kan ik je alvast complimenteren met een uitstekende smaak. Tof dat je o.a. Eefje en Grimes ook tussen je favorieten hebt staan.

Ik zou zeggen ga inderdaad zeker actief worden bij de MuMeAfrekening en Song van het Jaar want daar kunnen we altijd meer stemmers (met smaak ) gebruiken. Mogelijk is de De Witte Trui voor jou ook interessant. Enigszins vergelijkbaar topic met Song van het Jaar, behalve dat er daar een ranglijst wordt gemaakt van de beste nummers van de afgelopen 10 jaar.

Hoe kom je trouwens op je username 123poetertjes?

Leuk dat je hier actiever wordt, Niek! Na het lezen van je eerste bericht (meteen een flinke recensie) op deze site heb ik gelijk maar het debuut van Franz Ferdinand nog eens opgezet.

Gretz (handig dat tagsysteem).
Hoe ik aan m'n naam kom? Ehm, geen idee eigenlijk. Volgens mij was het oorspronkelijk een wachtwoord waar letter- + cijfercombinatie nodig was, losjes gebaseerd op mijn achternaam (Peters). Gebruikte hem ook al voor Wielerflits bijvoorbeeld. Ik dacht: lekker herkenbaar. En het werkte: eigenlijk direct na registratie een halfjaar terug op de site kreeg ik al een welkomsbericht van Joachim!

Gast
geplaatst: vandaag om 15:13 uur

geplaatst: vandaag om 15:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.