MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1985

zoeken in:
De volgende winnaar wordt toch weer The Smiths. Toch hoop ik op Talk Talk. En een stuntje van Crowded House zou helemaal top zijn.

Masters Of Puppets for the win

Geen The Smiths dit keer in 1986.
Heb een verrassing dit keer: In Tua Nua - Seven Into The Sea

Geen verrassing, John...gewoon een mooie kanshebber

chevy93 schreef:
De volgende winnaar wordt toch weer The Smiths. Toch hoop ik op Talk Talk. En een stuntje van Crowded House zou helemaal top zijn.

Goh, ben het eens met je eens. Zou absoluut vrede hebben met Smiths, sterker nog, erg goede winnaar, maar The Colour of Spring is zo'n prachtig album, en Don't Dream It's Over één van de mooiste popliedjes ooit.

Life's What You Make It maakt zeker een grote kans, persoonlijk vind ik Happiness is Easy nog mooier.

DjFrankie (moderator)

Dit wordt een nominatie van mij geweldig nummer.

chevy93 schreef:
Toch hoop ik op Talk Talk. En een stuntje van Crowded House zou helemaal top zijn.

Dat verwacht ik dan weer niet zo veel van , CH doet het nooit zo goed.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:19 uur

geplaatst: vandaag om 07:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.