MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / Emo

zoeken in:
IJmker schreef:
(quote)

Haha oké ik ook niet, maar ik ben nu wel nieuwsgierig gemaakt. Iemand een idee waar dat xoxo op slaat?

Ongeveer hetzelfde als xxx waarschijnlijk......

Yak
xoxo betekent kisses and hugs, en dat dan maal 2.

Mojo Pin
Hoe weet jij dat Yak?

housecat, ja je bent geen Emo encyclopedie maar dit ga toch over emo? mag ik niet vragen soms! ik vraag hier dingen omdat ik iets niet weet. maar ik wil emo haar maar ik ben geen emo,, ik ben hooguit alto maar neig toch meer naar normaal. « « normaal.
BIll is sow lekker!! hij is heel knap.
Hij is mijn groote voorbeeld.
mar ik mag geen zwart haar,, ik ben blond..
trouwens mensen hier heb je me msn.
[email protected]
d0egh xx

Mojo Pin
Waarom wil je emo haar?

voeg me toe op msn praat wat handiger,, ik vertel je

Mojo Pin
Dit gaat helemaal goed komen, of niet jacoline?

ik kan niet op de site kome :S

Mojo Pin
Als je écht emo haar wil hebben, moet je het gewoon blijven proberen. De aanhouder wint.

Kan je hier komen?

Maargoed nog even over dat haar. Let op de prijs + kwaliteitverhouding voor de haarverf. Dat is de 1e stap voor een echt goed emo kapsel denk ik.

ja daar kan ik wel op komen.
ja maar ik vind gewoon egt super vet dat haar
niet dat ik een emo word ofsow..
maar dat kan ik toch niet krijge want ik heb dom slag haar.
ennuh dan moet je toch wel heel veel tijd aan besteden elke dag ofsow? kampf ben jij emo dan?
voegen jullie me anders toe ga wat handiger!!?
[email protected]

en mojo pin, wat wil je daar mee zegge? " Als je écht emo haar wil hebben, moet je het gewoon blijven proberen. De aanhouder wint"

Mojo Pin
Vooral doorgaan!

mag niet

Mojo Pin
Gewoon schijt hebben.

ja maar als ik het doe, dan knip mijn moeder mijn kop kaal zei ze:P

wil je me ff toevoege?

Mojo Pin
Je moeder wil gewoon het beste voor je, jacoline.

Ik ben nog geen emo. Ik moet nog de juiste kleren kopen. Best jammer dat ik volgende maand pas echt emo ben want dan krijg ik mijn loon. Trouwens Mojo Pin is ex emo, ik kijrg vele tips van hem.

Tranen in mijn ogen bij dit topic... Best emo allemaal

Har
jacoline schreef:
ik vind gewoon egt super vet dat haar

Gewoon je haar niet meer wassen, dan wordt het vanzelf super vet. Scheelt ook nog eens in de shampoo kosten.

Mojo Pin
Zeer bruikbare tip is dat, jacoline, doe er wat mee zou ik zeggen

nou ja ik voel me erg achtergesteld hier:P jullie negeren mij als ik julie iets vraag :P

Yak
En nu ben ik deze slowchat zat. Er zijn zat andere emo-cursussen online te vinden geloof ik. Slotje dus.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:05 uur

geplaatst: vandaag om 00:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.