Overig / Algemeen / kleine enquête, s.v.p invullen!
zoeken in:
0
geplaatst: 14 december 2010, 13:25 uur
Hallo mensen,
Wij zijn Sander Jorg en Koen en wij studeren aan het Saxion Deventer. Voor onze opleiding willen wij graag dat jullie deze vragenlijst invullen!
1)Wat vind jij van piraterij in het algemeen?
2)Wat denk jij dat het gevolg hiervan is?
3)Vind je dat de overheid meer zou moeten doen?
Alvast bedankt, jullie helpen ons hier erg mee!
Groeten uit Deventer!
Wij zijn Sander Jorg en Koen en wij studeren aan het Saxion Deventer. Voor onze opleiding willen wij graag dat jullie deze vragenlijst invullen!
Alvast bedankt, jullie helpen ons hier erg mee!
Groeten uit Deventer!

0
geplaatst: 14 december 2010, 14:28 uur
Ik ben ertegen! Grote schande dat zoiets nog altijd kan bestaan in moderne tijden.
Serieus risico voor de bemanning en reizigers op cruises, om maar te zwijgen van de extra kost die aan ons consumenten wordt doorgerekend voor het beveiligen van de transportschepen.
Ja, natuurlijk! Strengere straffen, meer oorlogsschepen laten patrouilleren, etc... .
Ziezo
Ik ben ertegen! Grote schande dat zoiets nog altijd kan bestaan in moderne tijden.
Serieus risico voor de bemanning en reizigers op cruises, om maar te zwijgen van de extra kost die aan ons consumenten wordt doorgerekend voor het beveiligen van de transportschepen.
Ja, natuurlijk! Strengere straffen, meer oorlogsschepen laten patrouilleren, etc... .
Ziezo

0
geplaatst: 14 december 2010, 15:00 uur
Goh, wat zullen de Deventer mannen een hoop wijzer zijn geworden inmiddels....
0
geplaatst: 14 december 2010, 15:42 uur
GrafGantz schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Leuke poging maar ze hadden op zijn minst een logische schaalverdeling kunnen gebruiken (desnoods logaritmisch).
0
geplaatst: 14 december 2010, 15:55 uur
Niet meer van deze tijd. Toch zie je het nog en ik kan het best begrijpen. Grote westerse boten varen voor de kust van de armen landen en jagen de vis weg. Eigenlijk vind ik dat crimineler.
Aids. Sowieso aids.
3)Vind je dat de overheid meer zou moeten doen
Ja, die doen wel heel weinig zeg. Beetje op hun luie reet zitten en door brievenbussen pissen van onze centen!
Niet meer van deze tijd. Toch zie je het nog en ik kan het best begrijpen. Grote westerse boten varen voor de kust van de armen landen en jagen de vis weg. Eigenlijk vind ik dat crimineler.
Aids. Sowieso aids.
3)Vind je dat de overheid meer zou moeten doen
Ja, die doen wel heel weinig zeg. Beetje op hun luie reet zitten en door brievenbussen pissen van onze centen!
0
geplaatst: 14 december 2010, 16:32 uur
Ik moet zeggen dat ik het zelf ook wel erg grappig vind... maar nu is het wel leuk geweest. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.