MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / Gezocht: Vinyl Frame case

zoeken in:
Ik zoek eigenlijk een lijstje voor mijn Vinyl platen, zodat ik ze kan ophangen aan de muur.
Ik heb tot nu toe alleen dit kunnen vinden ( http://www.artvinyl.com/en/pd_triplepack.html ) maar ik zocht eigenlijk iets goedkopers wat ook werkt.
Kan iemand mij verder helpen?

http://www.pirke.com

Zijn alleen wel duurder geworden de laatste maanden, waren eerst nog 18 euro/stuk.

EDIT: Zijn ze bij Sounds in Venlo nog steeds zie ik.

Dank je wel zeg, maandag eventjes naar Venlo toe en wat lijstjes halen!
Ideaal voor op mijn nieuwe kamer

Weet er iemand waar je dat in België kan kopen? Want zulke dingen zijn toch wel erg mooi.

Hierzo dus.

Antwerpen (Belgium)

VINYL
Aalmoezenierstraat 27
2000 Antwerpen
+32 (0)3 213 00 59
e-mail: [email protected]

Aha, misschien iets voor op de meeting

Op ebay heb ik een goede verkoper gevonden die voor een heel goedkope prijs ook degelijke lijstjes verkoopt.
Ik heb er nu twee voor 20 dollar

JustaRascal
89 euro voor 4 stuks bij Pirke. Vrij prijzig maar ziet er wel mooi uit.

Eén groot nadeel aan die Pirke dingen is alleen dat ze wat te krap bemeten zijn. Sommige LP hoezen willen wel eens net een millimetertje groter zijn en die passen er dus niet in.

JustaRascal
Ouch.. Ik neem aan dat je ze wel kan terug sturen dan?

the x
is dit ook te krijgen voor eventueel cd's?

Gast
geplaatst: vandaag om 23:34 uur

geplaatst: vandaag om 23:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.