MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / Gratis: 175 drum & bass platen (vooral liquid funk)

zoeken in:
Ik zoek een goed tehuis voor mijn oude drum & bass platen. Tussen 2000 en 2005 heb ik fanatiek d&b verzameld gedraaid, maar sindsdien ben ik overgestapt naar andere genres. Nu ben ik eindelijk zo ver dat ik het grootste deel van mijn d&b collectie kwijt wil. Weggooien of naar de kringloop vind ik zonde, verkopen zal niet lukken, dus ik probeer een liefhebber te vinden.

Het gaat om ongeveer 175 12", EPs en een paar albums. Ik draaide vooral liquid funk, dus mijn collectie is een staalkaart van de eerste jaren van dat subgenre. Ik heb onder meer vroege platen van artiesten als M.I.S.T., Calibre (o.a. zijn debuutalbum) en labels als Hospital Records, Creative Source en Soul:R. Daarnaast heb ik ook de nodige diepe, techy platen (artiesten als: Polar, Matrix en Klute, labels als: Commercial Suicide, Certificate 18).

Als je er wat geld voor over hebt is dat natuurlijk welkom, maar het belangrijkste is dat ik er iemand blij mee kan maken! Aarzel niet om contact op te nemen als je op zoek bent naar een specifieke plaat.

tuktak
Vet hoor! En zeer nobel. Ik help je bericht even extra onder de aandacht te brengen via het drum n bass topic. Weggooien gaat niet gebeuren, dan ken ik nog wel mensen. Maar MuMe-leden die interesse hebben zou erg leuk zijn, het gaat hier om de dikste jaren van de drum n bass mensen!

Zou mooi zijn als dit bij een liefhebber terecht kwam!

Moet toch niet moeilijk zijn

Zou ze best willen hebben, maar momenteel geen platenspeler, dus ze kunnen beter een bestemming elders krijgen...

Poa
Tof! Ik ken een groot dnb fan die ze erg graag over wil nemen, heb je een PM gestuurd.

panjoe (moderator)
Ik weet er ook wel geïnteresseerden voor, heb meerdere DnB-deejays die ook vaak met vinyl draaien in mijn directe omgeving... Maar ik denk dat ze al een goed tehuis hebben gevonden via Poa.

Hoi allemaal,

De platen zijn inmiddels overgenomen. Dank voor jullie reacties!

Poa, tof dat je het bericht had doorgestuurd! Ik zag je PM helaas te laat Ik antwoord je nog wel even binnenkort via PM.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:17 uur

geplaatst: vandaag om 23:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.