De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
geplaatst: 8 september 2012, 17:07 uur

de mooie kartonnen opvouwdoosjesachtige promo met een paar foto's enzovoort...
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 8 september 2012, 19:02 uur
Zeg heren, nu kopen jullie allemaal die nieuwste Dylan, terwijl jullie de laatste Neil nog niet eens hebben. 

0
geplaatst: 8 september 2012, 19:05 uur
Er komt een nieuwe Neil aan, daar ben ik wel benieuwd naar. 
Ik heb de laatste Neil niet gehoord. Is die goed dan?

Ik heb de laatste Neil niet gehoord. Is die goed dan?

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 8 september 2012, 19:08 uur
Nee, maar de twee voorlaatste wel en die heb je ook niet.

0
geplaatst: 9 september 2012, 12:20 uur
0
geplaatst: 9 september 2012, 12:24 uur
Don Cappuccino schreef:
Ik had de 2 DVD+3 CD editie voor 10 euro!
(quote)
Je kunt niet alles hebben. Ik vond het al heel wat dat ik Opeth bij de FRS zag liggen.
0
geplaatst: 9 september 2012, 18:07 uur
Don Cappuccino schreef:
(quote)
Ik voor 25

0
geplaatst: 9 september 2012, 18:33 uur
Sir Spamalot schreef:
Terug van de platenbeurs in Antwerpen Expo, alles op vinyl voor schappelijke prijzen:
Terug van de platenbeurs in Antwerpen Expo, alles op vinyl voor schappelijke prijzen:
Ik was vergeten dat het platenbeurs was. Toen ik tegen de middag jouw bericht las in het wat-draai-je-nu-topic ben ik meteen vertrokken. Tussen het graaien in de metalbakken door nog uitgekeken naar een echte Sir die daar ook mee bezig was maar ik heb je nergens gezien....

Mooie buit heb je bij elkaar gesprokkeld. Straks of morgen de mijne eens posten.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 9 september 2012, 18:39 uur
Jammer, Kronos, ik zag al uit naar een mini-meeting met je. Aankomst was om 10u30 en om 12u30 was ik al weer weg. Sommige prijzen beginnen wel de pan uit te swingen, ik heb me beperkt tot de goedkope bakken, enkel voor Wishbone Ash en Frank Zappa heb ik iets meer uitgegeven. En iedere keer is het hetzelfde liedje, gps instellen en toch nog verkeerd rijden. Wat is dat met de Sinjorenstad, ik rijd altijd verkeerd! Volk dat er daar was, er waren meerdere beurzen tegelijkertijd in de Expo.
Bedankt, Stijn. Die Zappa's vielen reuze mee qua prijs: 27 euro voor de drie. Blij was ik met Joe's Garage Act I, twee jaar geleden had ik Joe's Garage Acts II & III vast, eigenlijk niet goed opgelet. Dat euvel is opgelost. Ik ben ook blij met mijn twee aankopen van Wishbone Ash, een groep die ik de laatste jaren heb leren waarderen, hoewel we allemaal wel weten waar hun sterkste periode lag.
Bedankt, Stijn. Die Zappa's vielen reuze mee qua prijs: 27 euro voor de drie. Blij was ik met Joe's Garage Act I, twee jaar geleden had ik Joe's Garage Acts II & III vast, eigenlijk niet goed opgelet. Dat euvel is opgelost. Ik ben ook blij met mijn twee aankopen van Wishbone Ash, een groep die ik de laatste jaren heb leren waarderen, hoewel we allemaal wel weten waar hun sterkste periode lag.
0
geplaatst: 9 september 2012, 18:48 uur
Aha vandaar Sir. Om 12u30 was ik er net of nog net niet. De twee vorige jaren ben ik steeds zo vroeg mogelijk geweest, maar dan sta je aan te schuiven aan het loket. Later op de dag is het wat minder druk maar is er al een en ander weg natuurlijk.
Gelukkig scheidt men tegenwoordig de platenbeurs van de instrumentenbeurs. De eerste keer toen ik ging stond alles door mekaar, met het gevolg dat ik duizend keer moest aanhoren dat een of andere sukkel Smoke on the Water veel te luid probeerde te spelen. Daar dan nog van alle andere instrumenten doorheen en het woord kakofonie laat zich in zijn volle betekenis gelden.
De prijzen voor zeldzamere gevallen zijn inderdaad niet altijd mals. Maar toch als je vergelijk met discogs (dan komen er ook nog verzendkosten bij) meestal wel heel redelijk. Ik kan je alvast verklappen dat ik de EP van H-Bomb heb ik meegenomen. Toch voor minder dan de helft van de prijs die op discogs gevraagd wordt.
Die van Alcatrazz had ik ook wel gewild. Maar ja, de vroege vogel vangt de worm.
Gelukkig scheidt men tegenwoordig de platenbeurs van de instrumentenbeurs. De eerste keer toen ik ging stond alles door mekaar, met het gevolg dat ik duizend keer moest aanhoren dat een of andere sukkel Smoke on the Water veel te luid probeerde te spelen. Daar dan nog van alle andere instrumenten doorheen en het woord kakofonie laat zich in zijn volle betekenis gelden.
De prijzen voor zeldzamere gevallen zijn inderdaad niet altijd mals. Maar toch als je vergelijk met discogs (dan komen er ook nog verzendkosten bij) meestal wel heel redelijk. Ik kan je alvast verklappen dat ik de EP van H-Bomb heb ik meegenomen. Toch voor minder dan de helft van de prijs die op discogs gevraagd wordt.
Die van Alcatrazz had ik ook wel gewild. Maar ja, de vroege vogel vangt de worm.

0
geplaatst: 9 september 2012, 20:46 uur
Ducoz schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Gekregen van mijn baas, omdat ik vandaag jarig ben!
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Gekregen van mijn baas, omdat ik vandaag jarig ben!
Geef mij ook maar zo'n baas. Die cd van Dayna Kurtz heb ik toevallig pas gekocht, crimineel goed plaatje.

0
geplaatst: 9 september 2012, 22:19 uur
Van een vriend overgenomen.....het kostte me een astronomisch bedrag van 10 euro, maar ja....

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 10 september 2012, 20:07 uur
@ Kronos, er zitten een paar leuke tussen en de leukste kun je wel raden. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.

remaster