Sectumsempra
Hallo mensen,
Na een tijdje nadenken heb ik het besluit genomen: ik kom vanaf nu niet meer actief op MusicMeter, ga niet meer stemmen bij de albums en ik laat ook geen recensies meer achter. Misschien dat ik mijn privéberichten zo af en toe nog kom checken of dat ik meewerk aan de volgende pokémondag, maar de rest is gewoon verpest.
Ik ben het vreselijk zat dat ik, mijn doen en laten en zelfs mijn leeftijd betwijfeld wordt door het meerendeel van de MuMe-users. Ik heb dan ook werkelijk geen idee hoe jullie erbij komen dat ik nep zou zijn en ik ben jullie op geen enkele wijze bewijs verschuldigd - dat heb ik namelijk al geleverd en daar heb je maar mee te leven. Ik ben geen neonazi, ik ben geen satanist en ik ben nog steeds vijftien jaar oud. Ik heb echt een prima leven maar schijnbaar denken anderen daar anders over.
De sfeer hier is echt niet meer prettig en het is absoluut niet leuk als je op het moment dat je iets post, meteen wordt bestraft op dingen die er níét leuk/interessant aan zijn, in plaats van dat de user in kwestie iets zegt als: "Goh, dit stuk vond ik wel redelijk, maar de rest niet zo". Het ligt er al aan hoe je iets brengt, hè? En ik vond de manier waarop erg denigerend, soms kwamen er zelfs seksistische dingen in mijn PM.
Tuurlijk, ik begrijp dat jullie leven hártstikke saai moet zijn en ik begrijp ook, dat het moeilijk is om normaal te blijven als je zo geniaal bent als jullie zijn, maar toon een beetje meer respect en zie toch eens in dat je bepaalde dingen gewoon niet zegt. Dat je bepaalde dingen gewoon NIET vermeldt en dat je bepaalde dingen gewoon niet vraagt. Van die dingen die gewoon een grote "NEE" zijn maar waar je toch weer naar gevraagd wordt. En als je het dan vertikt om een foto te maken van (insert onderwerp), dan ben je nep! Fijn hoor.
En oh! Als je naar andere soorten muziek luistert (zoals het moment waarop ik voor één keer vertelde dat ik WEL EENS naar nazipunk had geluisterd), word je hier meteen in een hokje gepropt. Zo heb ik vernomen dat redelijk wat mensen onder jullie denken dat ik een neonazi ben. Dat ben ik niet, kan ik jullie met mijn hand op mijn hart vertellen. Ik ben geen satanist, geen oud vies mannetje dat probeert om een internettroll te zijn door een vijftienjarige te faken, ik ben gewoon Rebecca. Punt uit. En stel nou dat ik wel een neonazistische satanist was? Dan zou dat alsnog MIJN keuze zijn en gut och gut, wat jammer nou dat jullie daar niets aan hadden kunnen veranderen.
Ik vraag me af hoe jullie omgaan met andere meisjes/vrouwen. Of jullie die in het echte leven ook aan zouden vliegen om te vragen of ze niet toevallig een masker opheeft, of ze soms een neonazi, satanist of een vies oud mannetje is. Hm... Ik bedenk me nu net dat je dan best wel eens een flinke mep in je gezicht zou kunnen krijgen. Probeer het vooral eens en zie wat er gebeurt. Oh, en maak daar een filmpje van en post het in het Just a Joke-topic: dát is pas lachen.
Misschien dat ik hier ooit nog terugkom op een ander account, zonder naam en echte leeftijd, maar mét echte stemmen en échte mening. Eens kijken hoe jullie dat zouden ontvangen.
Een aantal mensen wil ik toch echt wel bedanken voor alles, voor leuke gesprekken en dergelijke, die me echt op leuke muziek hebben gewezen en met wie ik af en toe best leuk kon praten. Vond het leuk met jullie. Ik reageer nog wel op PM's, misschien dat ik op dit topic nog wat zeg, maar er is een grotere kans van niet.
De groeten!
Rebecca.
Ik hoop overigens ook dat Engeland vanavond wint met voetbal.