MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Dj Kinky Beatz

zoeken in:
FR_010_
Dj Kinky Beatz is a very well house dj/producer from the netherlands, which is very popular by youth. He's specialized in remixes. He got much followers because of his remixes from the tracks: I could be the one & Kontiki. He has much followers. Will you become the next?

SoundCloud - Hear the world?s sounds

Improvision
Make that the cat wise.

FR_010_
Haha, jij kan niet echt engels eh jongeman. Je zegt net letterlijk: maak dat de kat wijzen

Onweerwolf

Here fall my shoes from off

Is it time for a slutje already?

FR_010_
Jij kan het ook echt niet. "hier valt mijn schoenen van af..." met jou hoef ik voor de rest niet echt meer te praten, ik weet al genoeg, whahahaha. [lacht iemand hard uit]

kanker mongooltje

Improvision
What you will, I'm here already with.

FR_010_
hmm... Is het tijd voor een "slutje" al? wtf is slutje, en waarom praat je niet gewoon nederlands als je engels te moeilijk vind, ik weet niet of jullie het helemaal doorhebben, maar dit was dus precies de bedoeling. maak een of ander vaag bericht over iemand, en zorg dat iedereen er raar op gaat reageren. zaag daarna iedereen die iets fout doet af tot aan zn knieen en missie volbracht!

TADA!

Ah, there comes the cat out the sleeve! I thought already something was strange on the hand but now is everything clear

FR_010_
Yeah, you're recht. I do noot lick that guy, because hij is very not wel. thanks for the begrip.

This grapje were made mogelick gemade bij Igor van der Linden

2MY
Jup, een heleboel fans erbij. Zoveel is zeker

Now so can thee well wirr. Slutje.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:15 uur

geplaatst: vandaag om 22:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.