MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Dieter's hiphoploze Topalbumbattle

zoeken in:
DE GROTE HIPHOPLOZE TOPALBUMFINALE:

Pink Floyd - Wish You Were Here (1975) 50 +3
Pink Floyd - The Dark Side of the Moon (1973) 42 +1
Neil Young - On the Beach (1974) 40 +4
The Doors - L.A. Woman (1971) 38 +2

We spelen door totdat de winnaar (minimaal) 50 punten heeft.

Wish You Were Here wint dus!

Jammer dat DSOTM 2de is, het is een goed album, maar het komt de variatie niet echt ten goede...

Wish You Were Here een terechte winnaar

1.

(afbeelding)

2.

(afbeelding)

3.

(afbeelding)

4.

(afbeelding)

Dat wat het dan..........

odi
Mooie winnaar, Bedankt Dieter voor dit leuke vertier.

Inderdaad bedankt Dieter voor de organisatie , al vond ik het jammer dat er geen hiphop albums meededen

Bedankt Dieter, ook al heb ik niet vaak meegedaan. Toch weer twee leuke platen ontdekt (de nummer 3 en 4 van de finale).

Dank, ook al heb ik de finale gemist. Ik zou zelf On the beach hebben gekozen maar Pink Floyd is ook goed.

Graag gedaan.......... en jullie ook allemaal bedankt voor de actieve deelname .

Ondanks dat dit topic allemaal wat stroef begon met al die discussies over het wel of niet meedoen van HipHop, is het toch (al zeg ik het zelf) een alleraardigst spel geworden met een misschien wel voorspelbare, maar toch wel terechte winnaar!
Zelf had ik liever een album van Neil Young de cup zien winnen.

Opvallend trouwens dat Bob Dylan en The Beatles met veel albums in de 2e ronde kwamen en er vervolgens heel snel één voor één weer uitvlogen.
Wat dat betreft is Neil Young voor mij toch dé grote winnaar geworden van dit spel met maar liefst 7 albums bij de laatste 25 .

Wat ik zelf ook niet onbelangrijk vind is dat ik weer veel mooie plaatjes heb ontdekt .

CelticFC
Thanx Dieter, mooi spel!

Dieter and the 70s

Gast
geplaatst: vandaag om 23:08 uur

geplaatst: vandaag om 23:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.