MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Titel-twins tegen elkaar (drie nummers per keer)

zoeken in:
In mijn muziekbibliotheek zijn er veel nummers die toevallig dezelfde titel hebben, maar gemaakt zijn door totaal verschillende bands. Ik vind het altijd leuk om te kijken welke ik beter vind. En omdat ik waarschijnlijk niet de enige ben, is het tijd voor een nieuw spelletje

We hadden al dit topic, maar hier is het dus de bedoeling dat je twee nummers post die géén origineel en cover zijn en tóch dezelfde titel hebben.
De regels van deze game zijn simpel:
- iedere gebruiker mag één keer stemmen per clash
- het nummer dat het eerst 5 punten heeft verzameld wint (laten we eerst vijf doen, misschien kunnen we later verhogen naar tien als het spel aanslaat)
- mochten na 24 uur beide nummers nog geen 5 punten hebben, dan wint degene met de meeste punten
- iedere gebruiker mag een volgende clash opgeven als de vorige clash is afgelopen.

Laten we eens beginnen met:

U2 - One vs. Metallica - One

odi
Leuk Idee !!!

0-1

Lukk0
2-1

5-2

Michael Jackson - Human Nature vs. Madonna - Human Nature

2-0

0-1

0-2

Mark E. Corrigan
0-5

Mark E. Corrigan
The Verve - Lucky Man vs. Hurricane #1 - Lucky Man

Mark E. Corrigan
2-0

4-0

johannesA
5-0

6-0

1-0

1-1

Herman van Veen zingt elk nummer in de zelfde eentonige lijn.

Dj2Jelle
1-2 Maar beide niet mijn soort nummers.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:08 uur

geplaatst: vandaag om 00:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.