Muziek / Muziekgames / Titel-twins tegen elkaar (drie nummers per keer)
zoeken in:
0
geplaatst: 14 juni 2009, 19:51 uur
In mijn muziekbibliotheek zijn er veel nummers die toevallig dezelfde titel hebben, maar gemaakt zijn door totaal verschillende bands. Ik vind het altijd leuk om te kijken welke ik beter vind. En omdat ik waarschijnlijk niet de enige ben, is het tijd voor een nieuw spelletje 
We hadden al dit topic, maar hier is het dus de bedoeling dat je twee nummers post die géén origineel en cover zijn en tóch dezelfde titel hebben.
De regels van deze game zijn simpel:
- iedere gebruiker mag één keer stemmen per clash
- het nummer dat het eerst 5 punten heeft verzameld wint (laten we eerst vijf doen, misschien kunnen we later verhogen naar tien als het spel aanslaat)
- mochten na 24 uur beide nummers nog geen 5 punten hebben, dan wint degene met de meeste punten
- iedere gebruiker mag een volgende clash opgeven als de vorige clash is afgelopen.
Laten we eens beginnen met:
U2 - One vs. Metallica - One

We hadden al dit topic, maar hier is het dus de bedoeling dat je twee nummers post die géén origineel en cover zijn en tóch dezelfde titel hebben.
De regels van deze game zijn simpel:
- iedere gebruiker mag één keer stemmen per clash
- het nummer dat het eerst 5 punten heeft verzameld wint (laten we eerst vijf doen, misschien kunnen we later verhogen naar tien als het spel aanslaat)
- mochten na 24 uur beide nummers nog geen 5 punten hebben, dan wint degene met de meeste punten
- iedere gebruiker mag een volgende clash opgeven als de vorige clash is afgelopen.
Laten we eens beginnen met:
U2 - One vs. Metallica - One
0
Mark E. Corrigan
geplaatst: 14 juni 2009, 21:38 uur
The Verve - Lucky Man vs. Hurricane #1 - Lucky Man
0
geplaatst: 15 juni 2009, 01:18 uur
1-1
Herman van Veen zingt elk nummer in de zelfde eentonige lijn.
Herman van Veen zingt elk nummer in de zelfde eentonige lijn.
* denotes required fields.