MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:

Ploppesteksel schreef:
(afbeelding)

Jeroom

@ Jeroom strip:

Nice

Een mopje:

A blind man walks into a store with his seeing eye dog. All of a sudden, he picks up the leash and begins swinging the dog over his head. The manager runs up to the man and asks, "What are you doing?!!" The blind man replies, "Just looking around."

Assurancetourix

(afbeelding)

Die tweede aap zijn wij allemaal als we een joke (meer een afbeelding) zien van Assurancetourix.

IllumSphere schreef:
Die tweede aap zijn wij allemaal als we een joke (meer een afbeelding) zien van Assurancetourix.
Ik zit nu niet naar jou gat te staren dus voor mij gaat het al niet op

Bedoelde je niet die rechtse aap?

panjoe (moderator)
GrafGantz schreef:
(afbeelding)

Rizz

(afbeelding)

Improvision
Kakhiel.

stoepkrijt schreef:
Een mopje:

A blind man walks into a store with his seeing eye dog. All of a sudden, he picks up the leash and begins swinging the dog over his head. The manager runs up to the man and asks, "What are you doing?!!" The blind man replies, "Just looking around."

Ik ken deze in het Nederlands; dan is hij net zo leuk.

Rizz schreef:
(afbeelding)

2MY
deric raven schreef:
Ik ken deze in het Nederlands; dan is hij net zo leuk.

Ik heb het speciaal voor jullie getest: ik heb hem eerst in het Engels verteld aan m'n vriendin en toen moest ze lachen. Daarna heb ik hem in het Nederlands verteld, en toen was de reactie beduidend minder.

uw vriendin kan geen Nederlands?

Klinkt in het Engels inderdaad een pak beter.

Dat er twee mensen serieus op die opmerking van 2MY in gaan is al een grap op zich

2MY schreef:
(quote)

Ik heb het speciaal voor jullie getest: ik heb hem eerst in het Engels verteld aan m'n vriendin en toen moest ze lachen. Daarna heb ik hem in het Nederlands verteld, en toen was de reactie beduidend minder.

Heet jouw vriendin Joke?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:46 uur

geplaatst: vandaag om 14:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.