Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 8 mei 2012, 17:53 uur
Een mopje:
A blind man walks into a store with his seeing eye dog. All of a sudden, he picks up the leash and begins swinging the dog over his head. The manager runs up to the man and asks, "What are you doing?!!" The blind man replies, "Just looking around."
A blind man walks into a store with his seeing eye dog. All of a sudden, he picks up the leash and begins swinging the dog over his head. The manager runs up to the man and asks, "What are you doing?!!" The blind man replies, "Just looking around."
0
geplaatst: 8 mei 2012, 19:08 uur
Die tweede aap zijn wij allemaal als we een joke (meer een afbeelding) zien van Assurancetourix.
0
geplaatst: 8 mei 2012, 19:21 uur
IllumSphere schreef:
Die tweede aap zijn wij allemaal als we een joke (meer een afbeelding) zien van Assurancetourix.
Ik zit nu niet naar jou gat te staren dus voor mij gaat het al niet op Die tweede aap zijn wij allemaal als we een joke (meer een afbeelding) zien van Assurancetourix.

Bedoelde je niet die rechtse aap?
0
geplaatst: 9 mei 2012, 01:09 uur
stoepkrijt schreef:
Een mopje:
Een mopje:
Ik ken deze in het Nederlands; dan is hij net zo leuk.
0
geplaatst: 9 mei 2012, 15:42 uur
deric raven schreef:
Ik heb het speciaal voor jullie getest: ik heb hem eerst in het Engels verteld aan m'n vriendin en toen moest ze lachen. Daarna heb ik hem in het Nederlands verteld, en toen was de reactie beduidend minder.
0
geplaatst: 9 mei 2012, 15:55 uur
Dat er twee mensen serieus op die opmerking van 2MY in gaan is al een grap op zich 

0
geplaatst: 9 mei 2012, 16:32 uur
2MY schreef:
Ik heb het speciaal voor jullie getest: ik heb hem eerst in het Engels verteld aan m'n vriendin en toen moest ze lachen. Daarna heb ik hem in het Nederlands verteld, en toen was de reactie beduidend minder.
(quote)
Heet jouw vriendin Joke?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.