MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1980

zoeken in:
Ik wil voor de volgende KO best wel eens proberen of 256 lukt. Mijn angst hierbij is echter dat er dan teveel onbekender materiaal word genomineerd omdat al de bigshots al genomineerd zijn, en het spel dus aan tempo inboet.

Aan de andere kant, het gaat nu wel erg snel. Wat dat betreft lijkt het me wel een experiment dat de moeite waard is om te proberen.

De volgende KO(met 256 nummers) zal in de loop van volgende week beginnen

Het risico is wel dat je hetzelfde krijgt als met de KO albums dat er een tijd niet gestemd wordt zodat je de 24 uurs regel of zoiets dergelijks moet toepassen. Het tempo zal er flink uitgaan. Maar goed, net zoals 1980 is 1981 een sterk jaar. Ik heb al 25 nominaties verzameld waaruit ik een keuze kan maken. Als iedereen er 10 mag nomineren, dan is dat natuurlijk ook weer een voordeel.

256 moet denk ik wel lukken, voor die enkele keer kan je altijd even you tube inschakelen.

ArthurDZ schreef:
De volgende KO(met 256 nummers) zal in de loop van volgende week beginnen

Mooi zo

vigil schreef:
256 moet denk ik wel lukken, voor die enkele keer kan je altijd even you tube inschakelen.

Ik kan/mag niet joetjoepen op m'n werk.

Ik moest voor de 70's wel regelmatig joetjoepen op mijn werk of thuis.
Op mijn werk, werk ik buiten de proxyserver om

256 is best een poging waard inderdaad.
Zeker als iedereen dan, zoals wibro al aangaf, 10 nominaties zou mogen noemen.
Dan blijft de vaart van nomineren wel zo'n beetje gelijk aan de 5 nominaties op 128 nummers, lijkt me. Hoe het dan zal lopen tijdens de battles...tja...volgens mij blijft er animo genoeg bestaan.

Ik heb ook al 30 nominaties klaar staan.

@Arthur: Misschien is het wel handig als je vantevoren al aankondigt op welke datum en op welk tijdstip je (ongeveer) wilt beginnen (eigen belang he)

Poeha schreef:

@Arthur: Misschien is het wel handig als je vantevoren al aankondigt op welke datum en op welk tijdstip je (ongeveer) wilt beginnen (eigen belang he)

Het probleem is dat ik het zelf nooit helemaal goed kan timen. Ik kan wel al met zekerheid zeggen dat het in de avonduren zal zijn, welke dag weet ik nog niet.

Avonduren is voor de meesten al prima, denk ik

Poeha schreef:
Avonduren is voor de meesten al prima, denk ik

ja hoor voor mij wel

Ik heb nu al zin in de ko van 1981

Poeha schreef:
Al ken ik The Who - Baba O' Riley niet.
Tenminste niet van titel.
Toch hun grootste hit. En Baba O'Riley is een heel bekend nummer.

GrafGantz schreef:
Ik kan/mag niet joetjoepen op m'n werk.
Je mag wel musicmeteren?

ArthurDZ schreef:
Het probleem is dat ik het zelf nooit helemaal goed kan timen. Ik kan wel al met zekerheid zeggen dat het in de avonduren zal zijn, welke dag weet ik nog niet.
Je hoeft toch alleen maar een topic te openen?

chevy93 schreef:

(quote)
Je hoeft toch alleen maar een topic te openen?

Het in goede banen leiden van het nomineren en het rangschikken van de nummers, daar kruipt tijd in hoor

chevy93 schreef:
Je mag wel musicmeteren?

Uiteraard niet, maar dat maakt geen geluid dus dat valt niet op

GrafGantz schreef:
(quote)

Uiteraard niet, maar dat maakt geen geluid dus dat valt niet op

Haha, same here

Ik zit nu trouwens op mijn werk

ArthurDZ schreef:
Het in goede banen leiden van het nomineren en het rangschikken van de nummers, daar kruipt tijd in hoor
Iedereen die verkeerde nominaties doet, uitsluiten van de KO van dat jaar. Moet jij eens opletten hoeveel mensen opeens wel hun nominaties kunnen checken.

chevy93 schreef:
(quote)
Iedereen die verkeerde nominaties doet, uitsluiten van de KO van dat jaar. Moet jij eens opletten hoeveel mensen opeens wel hun nominaties kunnen checken.

Ach, zo'n zware straf voor verstrooidsheidsfouten. Daarbij, als we her en der mensen gaan uitsluiten, raken we zeker niet aan 256 nummers

Berichten verwijderd. Dat kan ook wel via PM.

Arrie schreef:
Berichten verwijderd. Dat kan ook wel via PM.

Sorry

chevy93 schreef:
(quote)
Toch hun grootste hit. En Baba O'Riley is een heel bekend nummer.

Ik heb twee albums van The Who in de kast staan, maar ik moet zeggen dat Baba O'Riley mij niet bekend voorkwam toen ik hem een jaartje geleden eens moest beluisteren voor een spel. Best wel een goed nummers overigens.

Ik heb het nummer inmiddels ook beluisterd en vaak heb ik dan nog bij een nummer wel zoiets van...och ja...dat nummer.
Maar na beluistering ging er nog geen lichtje branden.
Het nummer op zich is best aardig, alhoewel ik niet veel heb met The Who.

Ook dit nooit gezien?

Ik niet in ieder geval... wel een bekende serie, maar ik heb er zelf nooit naar gekeken.

Wel het gewone CSI met een ander nummer van The Who.

Ik denk trouwens dat het ook helemaal niet hun grootste hit was. Dan zou ik eerder gokken op My Generation (of Substitute).

Volgens The Who - Wikipedia - nl.wikipedia.org was Substitute hun grootste hit. Daarna Pictures of Lily (Of See Me, Feel Me, afhankelijk van je criterium, hoogste positie of meeste aantal weken).

Aan de andere kant is Who's Next hun bekendste album. Ook al destijds. 3x platnium in de US (de enige die 3x platinum scoorde van hun) en hun enige #1-positie in de UK.

Bovendien was Baba O'Riley (daar komt 'ie weer ) de afgelopen 4 reguliere edities van de Top 2000 het hoogst genoteerde The Who-nummer. Maar dat zal geen van jullie gemerkt hebben.

Ik ken Baba O'Riley van CSI (New York). Net zoals ik Who Are You (Las Vegas) en Won't Get Fooled Again (Miami) ken van CSI.

Is Tommy niet hun bekendste album? (vanwege het hele rockopera-gebeuren)

En bij grootste hit kijk ik altijd naar aantal punten.

Mijn Favoriete winnaars tot nu toe

1. 1978: Kate Bush - Wuthering Heights
2. 1971: The Who- Baba O' Riley
3. 1977: David Bowie- "Heroes"
4. 1968: The Rolling Stones- Sympathy For The Devil
5. 1967: The Moody Blues- Nights In White Satin

Mijn favoriete runner ups tot nu toe

1. 1966: The Rolling Stones- Paint It Black
2. 1976: Blue Oyster Cult- Don't Fear The Reaper
3. 1967: Jefferson Airplane- White Rabbit
4. 1978: Dire Straits- Sultans Of Swing
5. 1972: Stevie Wonder- Superstition

Gast
geplaatst: vandaag om 23:06 uur

geplaatst: vandaag om 23:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.