MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1972

zoeken in:
Als ik het aantal stemmen terug breng naar 95 en het gemiddelde houd op 3,50 dan kom ik zonder livealbums precies uit op 128. Of iedereen hier blij mee zal zijn valt enigszins te betwijfelen. Voor veel users zal menig favorite album ontbreken. Hoe denken de anderen er over?

Ik vind dat je het spel moet spelen met de meest populaire albums op MuMe, ongeacht persoonlijke voorkeuren van specifieke users. Als er een bepaald album niet bij die groep van 128 zit betekent het dat er andere albums zijn die populairder zijn, jammer maar helaas.

Ik heb net even gekeken naar de albums met de hoogste scores die tussen de 50 en de 95 stemmen hebben, en hoewel daar prima albums tussen staan geloof ik niet dat er daar echt essentiële namen voor dit topic tussen staan.

Cured
Ik zou gewoon naar 1971 gaan met 64 albums; heb je gelijk de betere/bekende albums en de 1e ronde tot 5 laten gaan/of 4. Vanaf 1971 naar vroeger zijn toch nog zat populaire en goeie albums tussen, anders wordt het wat heen en weer gevlieg tussen jaren, maar dat is slechts mijn mening.

Als ik een gemiddelde neem vanaf 3,5 en een minimaal aantal stemmen van 50 per album, dan kom ik aan 65 albums voor 1971. Zo wil ik het dus ook doen. Niettemin vind ik wel dat de jaren 2008 t/m 2011 en later 2012 ook behandeld moeten worden. Uit die jaren valt voor mij trouwens nog genoeg moois te ontdekken.

Cured
Helemaal mee eens, Wibro.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:32 uur

geplaatst: vandaag om 23:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.