Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 4 januari 2013, 07:12 uur
De kwartfinales plaats ik hoe dan ook zaterdagavond pas. Vandaag moet ik werken en daarna ben ik op pad (HHL-zaken) en morgen moet ik werken van 10.00u tot 20.00u en daarvoor lig ik in bed.
Ik wil niet dat iemand anders loot en ik wil met zoveel mogelijk battles mee kunnen doen. Hopelijk is hier begrip voor.
Ik wil niet dat iemand anders loot en ik wil met zoveel mogelijk battles mee kunnen doen. Hopelijk is hier begrip voor.

0
geplaatst: 4 januari 2013, 08:51 uur
8. Mobb Deep - Shook Ones, Pt. 2 vs. Common Sense - I Used to Love H.E.R.
0-0
0-0
0
geplaatst: 4 januari 2013, 09:17 uur
Juicy eruit tegen een naar mijn mening mindere track van The Roots (nog altijd wel goed, maar toch). Dit is werkelijk triest. 
1-0
Allebei subliem.

1-0
Allebei subliem.
0
geplaatst: 4 januari 2013, 10:58 uur
6-3, You Got Me is één van de beste nummers van The Roots mensen 

0
geplaatst: 4 januari 2013, 11:06 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ego.
Rhythem & Poetry schreef:
daarna ben ik op pad (HHL-zaken)
daarna ben ik op pad (HHL-zaken)
Tot vanavond

0
geplaatst: 4 januari 2013, 11:44 uur
Rhythm & Poetry schreef:
De kwartfinales plaats ik hoe dan ook zaterdagavond pas. Vandaag moet ik werken en daarna ben ik op pad (HHL-zaken) en morgen moet ik werken van 10.00u tot 20.00u en daarvoor lig ik in bed.
Kan je dan niet beter gewoon zondag de loting plaatsen? Ik wil ook met zo veel mogelijk Battles meedoen.

0
geplaatst: 4 januari 2013, 11:55 uur
Ik ga het zelfs iets anders doen waardoor iedereen mee kan doen. 
Dit plaats ik wel zaterdagavond, of misschien vanmiddag nog.

Dit plaats ik wel zaterdagavond, of misschien vanmiddag nog.
0
geplaatst: 4 januari 2013, 12:41 uur
Ploppesteksel schreef:
Juicy eruit tegen een naar mijn mening mindere track van The Roots (nog altijd wel goed, maar toch).
Helemaal mee eens. Grammy gewonnen, dan weet je dat het niet veel bijzonders kan zijn Juicy eruit tegen een naar mijn mening mindere track van The Roots (nog altijd wel goed, maar toch).

0
geplaatst: 4 januari 2013, 13:42 uur
Glaciers of Ice schreef:
Jammer van I Used To Love H.E.R.
Jammer van I Used To Love H.E.R.
Voor mij was dat de winnaar. Dat nummer heeft alles waar ik van hou.
0
geplaatst: 4 januari 2013, 13:55 uur
principal2000 schreef:
(quote)
Ook een van de beste NO I.D. beats. De beat laat voor mij echt zien hoe hiphop zo'n beetje klonk rond die tijd en Common klonk echt hongerig. Daarbij is Common op zijn best sowieso een stuk beter dan Prodigy

0
geplaatst: 4 januari 2013, 14:23 uur
Zijn allebei absoluut classics in Hip Hop, maar die beat van Shook Ones is wel ff een heel stuk legendarischer. Gelukkig begreep Havoc dat ook en liet hij die beat aan het eind nog een dikke minuut doorspelen. Aan de andere kant is I Used To Love H.E.R. puur genialiteit van begin tot eind, terwijl ik Shook Ones vind inzakken als Havoc begint te rappen.
0
geplaatst: 4 januari 2013, 15:42 uur
De beste acht nummers zijn:
Nas – Memory Lane
Wu-Tang Clan – Da Mystery of Chessboxin’
Wu-Tang Clan – C.R.E.A.M
GZA – Liquid Swords
A Tribe Called Quest – Electric Relaxation
Black Star – Respiration
The Roots – You Got Me
Mobb Deep - Shook Ones, Pt. 2
Het is nu de bedoeling dat iedereen zijn top 8 (eventueel met toelichting) in dit topic plaatst (je mag ze ook per PM naar mij verzenden, maar dit heeft verder geen nut
). De nummer 1 krijgt 8 punten, de nummer 2 krijgt 7 punten, de nummer 3 krijgt 6 punten etc.. Iedereen heeft genoeg de tijd om zijn lijstje in dit topic te plaatsen. Kijk maar:
Deadline: 11 januari 2013, 16.00u
Nas – Memory Lane
Wu-Tang Clan – Da Mystery of Chessboxin’
Wu-Tang Clan – C.R.E.A.M
GZA – Liquid Swords
A Tribe Called Quest – Electric Relaxation
Black Star – Respiration
The Roots – You Got Me
Mobb Deep - Shook Ones, Pt. 2
Het is nu de bedoeling dat iedereen zijn top 8 (eventueel met toelichting) in dit topic plaatst (je mag ze ook per PM naar mij verzenden, maar dit heeft verder geen nut
). De nummer 1 krijgt 8 punten, de nummer 2 krijgt 7 punten, de nummer 3 krijgt 6 punten etc.. Iedereen heeft genoeg de tijd om zijn lijstje in dit topic te plaatsen. Kijk maar: Deadline: 11 januari 2013, 16.00u
0
geplaatst: 4 januari 2013, 15:44 uur
1. Black Star – Respiration (10)
2. A Tribe Called Quest – Electric Relaxation (10)
3. The Roots – You Got Me (10)
4. Mobb Deep - Shook Ones, Pt. 2 (10)
5. Nas – Memory Lane (10)
6. GZA – Liquid Swords (10)
7. Wu-Tang Clan – Da Mystery of Chessboxin’ (9)
8. Wu-Tang Clan – C.R.E.A.M (8,5)
Met achter het nummer in ( ) mijn rapportcijfer.
2. A Tribe Called Quest – Electric Relaxation (10)
3. The Roots – You Got Me (10)
4. Mobb Deep - Shook Ones, Pt. 2 (10)
5. Nas – Memory Lane (10)
6. GZA – Liquid Swords (10)
7. Wu-Tang Clan – Da Mystery of Chessboxin’ (9)
8. Wu-Tang Clan – C.R.E.A.M (8,5)
Met achter het nummer in ( ) mijn rapportcijfer.
* denotes required fields.