MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met de alternatieve plaat van de dag

zoeken in:
DjFrankie (moderator)
Ik mis een topic waar iedere dag een onbekend alternatief nummer geplaatst wordt, wat niet recent is en dus bij veel topics uit de boot valt, dus vandaar dit topic.

Ik wil hierbij ongeveer de regels hanteren van de alternatieve top 152

- een nummer van albums met maximaal 30 stemmen. Als het nummer op een ander exemplaar staat met meer dan 30 stemmen telt dit ook niet.
- Geen nummers uit de vorige 6 alt top 152 lijsten.
- Nominatie mag geen hit zijn geweest zie http://www.top40.nl/ of tip !
- Nummers van albums van meer dan 6 maanden oud en niet van 2013 (daar is al een topic voor).
-Iedere dag om 19.00 mag er een nieuw nummer genomineerd worden

Ik wil hierbij een score gaan hanteren en de maand winnaar doet automatisch mee aan de editie van de volgnede Alt 152 (najaar's editie).

Ik wil aftrappen met een band die net ter ziele is,

Airship en het geweldige Trial of Mr. Riddle, geweldig opgebouwd nummer dat me helemaal blij maakt, zoveel kracht in deze 8 minuten durende versie.

Dit nummer krijgt van mij dus een dikke 9,3

6-3 Airship - The trial of Mr Riddle (DjFrankie)

We merken wel of hier animo genoeg voor is
I

- een nummer van albums met maximaal 30 stemmen. Als het nummer op een ander exemplaar staat met meer dan 20 stemmen telt dit ook niet.
Dit moet twee maal 30 stemmen zijn of twee maal 20 stemmen?

- Geen nummers uit de vorige 6 alt top 152 lijsten.
Mja, ik doe daar niet aan mee. Dan moet ik dus eerst 6 topics door gaan pluizen?

DjFrankie (moderator)
chevy93 schreef:
(quote)
Dit moet twee maal 30 stemmen zijn ?

(quote)
Mja, ik doe daar niet aan mee. Dan moet ik dus eerst 6 topics door gaan pluizen?

Nee zoekfunctie gebruiken, ter voorkoming van dubbele nummers, en is maar 1 topic.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:41 uur

geplaatst: vandaag om 22:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.