Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses
zoeken in:
0
Aquila
geplaatst: 14 mei 2014, 13:50 uur
Ook veel Zappa geluisterd deze week vanwege al zijn "Grootste Hits".
Ben nu ook weer thuis in de titels in combi met de muziek.
4-4
(van mijn deelname gaat deze battle niet opschieten vrees ik).
Ben nu ook weer thuis in de titels in combi met de muziek.
4-4
(van mijn deelname gaat deze battle niet opschieten vrees ik).
0
geplaatst: 14 mei 2014, 17:28 uur
Het tempo ligt me inderdaad te laag. Ik pas de puntenvereisten aan: tot de 4 met 2 verschil en sudden death bij 4-4. Hier is dus nog 1 stem nodig.
0
geplaatst: 14 mei 2014, 18:33 uur
Ik kan ook de 24-uurs regel nog toevoegen (bij gelijke stand valt het nummer dat het laatste punt haalde af)

0
Zephyr
geplaatst: 14 mei 2014, 19:27 uur
5-4
Gelijk een vraag voor Justus18 : waar zijn de nummers van Joe's Garage in deze KO... ?
4 Transylvania Boogie - Village of the Sun
0-1
Gelijk een vraag voor Justus18 : waar zijn de nummers van Joe's Garage in deze KO... ?
4 Transylvania Boogie - Village of the Sun
0-1
0
geplaatst: 14 mei 2014, 20:44 uur
Zephyr schreef:
Goede vraag. Daarmee is afgelopen weekend ergens een copy-paste foutje mee gemaakt, schat ik nu in. Ik zat nogal te rommelen met I don't wanna get drafted. Ik ben aan het puzzelen op een goede zij-instroom (ik kwam met 96 nummers toch al niet uit). Voorlopig spelen we deze ronde gewoon verder.
0
Aquila
geplaatst: 14 mei 2014, 21:08 uur
Als Camarillo Brillo kan zij-instromen... Zou fijn zijn 
5 I Don't Wanna Get Drafted - Road Ladies
(hier moet ik even op studeren - want de titels laten me even blanco)

(hier moet ik even op studeren - want de titels laten me even blanco)
0
geplaatst: 14 mei 2014, 21:23 uur
Over-nite Sensation was erg lastig. Het album heeft van de 7 maar 2 heel goede nummers (Dirty Love en I'm the Slime).
0
geplaatst: 14 mei 2014, 21:30 uur
0
Aquila
geplaatst: 14 mei 2014, 21:35 uur
Vandaag eigenlijk de hele dag Zappa geluisterd, grazend over de 10 albums die op mijn iPod staan.
Over-nite Sensation behoort toch tot mijn favorieten vanwege de sterkte in de breedte. En met Camarillo Brillo heb ik een klik. Maakt niet uit verder. Het nummer laat bij mij in de grootste hits ook een gapend gat achter in mijn Top 5.
En Dinah-Moe Humm heb ik zelf ook genegeerd. Onbegrijpelijk. Vond Over-Nite een beter album dan One Size Fits All.
Zoveel voorkeuren...
Over-nite Sensation behoort toch tot mijn favorieten vanwege de sterkte in de breedte. En met Camarillo Brillo heb ik een klik. Maakt niet uit verder. Het nummer laat bij mij in de grootste hits ook een gapend gat achter in mijn Top 5.
En Dinah-Moe Humm heb ik zelf ook genegeerd. Onbegrijpelijk. Vond Over-Nite een beter album dan One Size Fits All.
Zoveel voorkeuren...
0
geplaatst: 14 mei 2014, 21:59 uur
Over-nite Sensation is een sterker album dan Joe's Garage. Het neemt niet weg dat ik
Joe's Garage
Catholic Girls
Why Does It Hurt When I Pee?
ergens heb gewist.
Om het weer even te maken zou ik zelf A Token of My Extreme toevoegen, maar die wil ik wel inruilen voor Watermelon in Easter Hay.
Deze 4 nummers zijn dus automatisch toegelaten tot de volgende ronde.
Ik kan het verder met van alles en nog wat aanvullen om weer op een mooi aantal uit te komen, maar dan zijn we met Kerstmis nog niet klaar. Ik heb ook geprobeerd om zo divers mogelijk te selecteren (binnen een eigen voorkeur). Het meest zinvolle lijkt me om de beste verliezers een herkansing te gunnen. Uiteindelijk wil ik uitkomen op de serie 2-4-8-16-32, maar dat wordt nog een heel avontuur.
Joe's Garage
Catholic Girls
Why Does It Hurt When I Pee?
ergens heb gewist.
Om het weer even te maken zou ik zelf A Token of My Extreme toevoegen, maar die wil ik wel inruilen voor Watermelon in Easter Hay.
Deze 4 nummers zijn dus automatisch toegelaten tot de volgende ronde.
Ik kan het verder met van alles en nog wat aanvullen om weer op een mooi aantal uit te komen, maar dan zijn we met Kerstmis nog niet klaar. Ik heb ook geprobeerd om zo divers mogelijk te selecteren (binnen een eigen voorkeur). Het meest zinvolle lijkt me om de beste verliezers een herkansing te gunnen. Uiteindelijk wil ik uitkomen op de serie 2-4-8-16-32, maar dat wordt nog een heel avontuur.
0
geplaatst: 14 mei 2014, 22:14 uur
Aquila schreef:
Vandaag eigenlijk de hele dag Zappa geluisterd
Vandaag eigenlijk de hele dag Zappa geluisterd
Tot een jaar of 10 geleden had ik de traditie om in mei vrijwel uitsluitend Zappa te luisteren. Ik moet dat weer eens oppakken.
0
geplaatst: 14 mei 2014, 22:27 uur
zaaf schreef:
o oke, ik reageerde op jouw laatste. gelukkig maar!
o oke, ik reageerde op jouw laatste. gelukkig maar!
heel goed is toch minder dan uitmuntend of ijzersterk

0
geplaatst: 14 mei 2014, 22:45 uur
2-3
Tot de 4 met 2 verschil of 5-3 (bij 4-4 gaan beide nummers door).
2-3
0
geplaatst: 14 mei 2014, 22:53 uur
Justus18 schreef:
Deze totaal debiele regeling heb ik bedacht, omdat ik KO-technisch er niet goed uitkom. Zodra het aantal overgebleven nummers een macht van 2 is, zal ik het achterwege laten. Dat kan eventueel via een tussenronde met herkansers.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.