Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1969
zoeken in:
0
geplaatst: 13 maart 2014, 15:28 uur
Even een mededeling. De deadline van deze halve finale loopt af op 14 maart om 06:20 omdat om die tijd de vorige battle pas definitief beslist werd. Tenzij uiteraard Nick Drake of The Beatles voor die tijd deze battle winnen met de vereiste twee stemmen verschil.
0
geplaatst: 14 maart 2014, 06:20 uur
wibro schreef:
Even een mededeling. De deadline van deze halve finale loopt af op 14 maart om 06:20 omdat om die tijd de vorige battle pas definitief beslist werd. Tenzij uiteraard Nick Drake of The Beatles voor die tijd deze battle winnen met de vereiste twee stemmen verschil.
Finale tijd
0
geplaatst: 14 maart 2014, 08:16 uur
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 14 maart 2014, 09:23 uur
In the Court of the Crimson King was natuurlijk de enige echt terechte winnaar geweest, maar Dusty biedt veel troost.
3-7
3-7
0
Cured
geplaatst: 14 maart 2014, 09:49 uur
Ik had Dusty toch zeker niet in de finale willen hebben, maar wat stevigers en minder zoet/lief.
0
geplaatst: 14 maart 2014, 09:55 uur
Ik had Dusty niet in de finale verwacht, maar staat wel in m'n top 3 van albums van dit jaar (samen met Neil Young en VU). Geen klachten dus van mijn kant.
0
geplaatst: 14 maart 2014, 10:34 uur
Dusty is prima, top album maar inderdaad echt een tikje minder dan Abbey Road (en ook dan Five Leaves Left).
0
geplaatst: 14 maart 2014, 14:56 uur
Wel een verrassende winnaar. Ik had het zelf nooit verwacht. Ik had Five Leaves Left van Nick Drake van te voren als winnaar getipt. Wel blij dat The Beatles met Abbey Road het uiteindelijk niet zijn geworden. 
Iedereen bedankt voor het meespelen trouwens.

Iedereen bedankt voor het meespelen trouwens.

0
geplaatst: 14 maart 2014, 15:16 uur
Op z'n minst een verrassende winnaar. Vooral het gegeven dat The Beatles van Nick Drake winnen en vervolgens verliezen van Dusty Springfield vind ik bijzonder, dat zou impliceren dat dit album populairder is dan Five Leaves Left.
Maar,
voor Dusty want het is een superalbum!
Maar,
voor Dusty want het is een superalbum!
0
geplaatst: 14 maart 2014, 15:36 uur
Arrie schreef:
6-10
6-10
Ik wilde je serieus taggen met de vraag of je de beslissende stem wilde plaatsen, maar daar zag ik toch maar van af om niet van stemmen ronselen beticht te worden. Leuk dat je toch gewoon de persoon bent die de 10e stem geeft
.
0
geplaatst: 14 maart 2014, 16:27 uur
Natuurlijk is Dusty in Memphis een prima album (4,5*) maar Abbey Road en het debuut van Nick Drake zijn toch nog een ietsje beter. Maar er werden heel wat prima albums in 1969 uitgebracht.
0
geplaatst: 31 juli 2014, 06:54 uur
Voor alle deelnemers die aan deze editie hebben meegedaan;
De Muziek >> Muziekgames >> Knock-out: 1968 is inmiddels begonnen.
De Muziek >> Muziekgames >> Knock-out: 1968 is inmiddels begonnen.
* denotes required fields.