Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums
zoeken in:
0
geplaatst: 21 november 2005, 19:00 uur
Paalhaas schreef:
Hé aERo, leg jij je pakje maar weer netjes in de kast. Ik hou de mijne nog even aan.
Hé aERo, leg jij je pakje maar weer netjes in de kast. Ik hou de mijne nog even aan.

Zal jij lekker ruiken

0
geplaatst: 21 november 2005, 19:34 uur
Van harte hoor. Ik kan er overigens zeer goed mee leven. Ik ken het album wel, maar zeker niet goed genoeg.
Een mooie aanleiding om het eens beter onder de loep te nemen. 4* zal het zeker al wel gaan worden uitgaande van wat ik me nog kan herinneren.
Een mooie aanleiding om het eens beter onder de loep te nemen. 4* zal het zeker al wel gaan worden uitgaande van wat ik me nog kan herinneren.
0
geplaatst: 21 november 2005, 20:03 uur
Dankzij dit spel weet ik wel het eerstvolgende album wat ik ga beluisteren, de winnaar zou toch wel goed MOETEN zijn.
0
geplaatst: 22 november 2005, 00:12 uur
0
geplaatst: 22 november 2005, 13:00 uur
vanaf zaterdag stopt mijn beeldscherm
zondag en maandag-ochtend winkels dicht
middagdienst
dinsdagochtend, nieuw scherm, aansluiten
topic afgelopen...
zondag en maandag-ochtend winkels dicht
middagdienst
dinsdagochtend, nieuw scherm, aansluiten
topic afgelopen...

0
geplaatst: 22 november 2005, 17:35 uur
Paalhaas schreef:
Dit gaat echt heel erg ver qua luiheid.
(quote)
Dit gaat echt heel erg ver qua luiheid.

0
geplaatst: 22 november 2005, 18:56 uur
Op een gegeven moment 15 berichten per minuut als het niet meer is. De F2 knop is flink mishandeld die avond.
0
geplaatst: 22 november 2005, 18:57 uur
0
geplaatst: 22 november 2005, 19:09 uur
avdj schreef:
Op een gegeven moment 15 berichten per minuut als het niet meer is. De F2 knop is flink mishandeld die avond.
(quote)
f2? bij mij f5
0
geplaatst: 22 november 2005, 19:09 uur
avdj schreef:
Van Morrison - Astral Weeks
(quote)
Van Morrison - Astral Weeks
Paalhaas blij........
0
geplaatst: 14 november 2006, 17:25 uur
Was het eigenlijk het plan om dit jaarlijks te houden, ik zou het best willen organiseren, maar dat gaat me denk ik niet lukken (i.v.m school
)
)* denotes required fields.