MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / The Album Critic Challenge

zoeken in:
Eens een nieuwe game proberen. Wel hebben wel vaker dergelijke games gehad, maar volgens loopt er momenteel geen meer van. Doel: elke deelnemer kiest een album voor zijn voorganger op de intekenlijst, die hier vervolgens een recensie over schrijft. Als deze is voltooid

Regels:
- Het mogen zowel albums zijn, waar de persoon op heeft gestemd, als albums waar degene niet op heeft gestemd. Houd er wel rekening mee dat de persoon het albums enigszins goed vindt. Stelregel: minimaal 3,5* als stem; of voor onbestemde albums: geen zaken waar je op voorhand van weet dat de persoon het niks vindt.
- Iedereen heeft maximaal een week om de recensie te schrijven, hierna mag de volgende. Ben je aan de beurt en haal je het niet om binnen een week een recensie te schrijven, laat dit dan ff weten.
- Ben je aan de beurt geweest, mag je weer onderaan de intekenlijst aansluiten.

Intekenlijst:
- Titmeister

tuktak
Ik doe mee en ik geef je een album waar je nog niet op hebt gestemd. Je hebt een vrij brede smaak, teveel om te kiezen, dus toen kwam de mixcd plots bij mij op! En dan uiteraard niet een standaardmixje, maar een bijzondere zowel kwa mix als kwa platenkeuze. Wel 2 cdtjes, dus hopelijk geen te lange zit Mocht je het bij voorbaat al niks vinden, dan kies ik wel wat anders!

Intekenlijst:
- Titmeister: Joris Voorn - Balance 014
- tuktak:

Thanks tuktak! Leuke keuze om voor een mixalbum te beginnen. Een flinke mix zo te zien, maar qua nummers zit het al wel goed. Ik ga het luisteren!

Gast
geplaatst: vandaag om 23:08 uur

geplaatst: vandaag om 23:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.