MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hoezenladder

zoeken in:
QUOTE het bericht boven je, zet per ladder achter de 2 hoezen van jouw keuze een '+' en verhoog het puntentotaal met één. Laat de volgorde van de hoezen ONGEWIJZIGD ! (klik op hoes voor vergroting)

Ladder 7:

4 Sabu - Palo Congo (1957) +
5 The Rolling Stones - Some Girls (1978)
2 Ramones - Ramones (1976) +
3 Bootsy Collins - Tha Funk Capital of the World (2011)

Ladder 8:

6 Prince - Sign 'O' the Times (1987) +
3 Sinéad O'Connor - The Lion and the Cobra (1987)
2 Sandra Kim - Make Up (2011)
3 Little Richard - Here's Little Richard (1957) +

Deadline: 0.00 uur

Vreemde startlijst trouwens, propvol oninteressante en zelfs ronduit lelijke covers. Maar wellicht ben ik de enige en heb ik een rare smaak. Wel makkelijk kiezen overigens, in de meeste ladders is er slechts een hoes de moeite waard, en de minst lelijke van de rest krijgt dan het tweede plusje.

Cured
6 man en een paardekop; te weinig in verhouding ook met de tijd die ik erin steek ....we stoppen ermee en ik heb bovendien door veranderde omstandigheden vanaf volgende week geen tijd meer voor games te organiseren , dus dit was het laatste hier op MM. Bedankt voor jullie deelname en moeite.

(Mocht iemand dit over willen nemen, ga je gang. Ik heb nog wel een 'word; bestandje van de rest van de loting.)

QUOTE het bericht boven je, zet per ladder achter de 2 hoezen van jouw keuze een '+' en verhoog het puntentotaal met één. Laat de volgorde van de hoezen ONGEWIJZIGD ! (klik op hoes voor vergroting)

Ladder 7:

4 Sabu - Palo Congo (1957)
6 The Rolling Stones - Some Girls (1978) +
3 Ramones - Ramones (1976) +
3 Bootsy Collins - Tha Funk Capital of the World (2011)

Ladder 8:

7 Prince - Sign 'O' the Times (1987) +
3 Sinéad O'Connor - The Lion and the Cobra (1987)
2 Sandra Kim - Make Up (2011)
4 Little Richard - Here's Little Richard (1957) +

Deadline: 0.00 uur

Jammer Cured, ik vind het een leuk spel hoor.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:13 uur

geplaatst: vandaag om 14:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.