Muziek / Nieuws / NEW ORDER & BLUR: nieuwe band - BAD LIEUTENANT
zoeken in:
0
geplaatst: 15 juni 2009, 16:28 uur
Net zoals Peter Hook (met zijn nieuwe project FREE BASS), zijn de andere leden van NEW ORDER ook bezig met een nieuwe band, en dan wel BAD LIEUTENANT ...
zie ook andere topic voor meer info over Free Bass
Sinds 2007 is Bernard Sumner (ex Joy Division, New Order & Electronic), Stephen Morris (ex Joy Division & New Order) en recente New Order gitarist Phil Cunningham samen aan het werken met Alex James (BLUR) als BAD LIEUTENANT met hun debut album dat rond Oktober 2009 uit zal komen.
Intussen is er een acoustic versie van de song "Sink or Swim" te zien op You Tube
YouTube - Bad Lieutenant - Sink or Swim (live acoustic version)
de originele engels talig artikel (met meer BLUR info) is terug te vinden op
Muziek Info Juni 2009 @ AAPA
zie ook andere topic voor meer info over Free Bass
Sinds 2007 is Bernard Sumner (ex Joy Division, New Order & Electronic), Stephen Morris (ex Joy Division & New Order) en recente New Order gitarist Phil Cunningham samen aan het werken met Alex James (BLUR) als BAD LIEUTENANT met hun debut album dat rond Oktober 2009 uit zal komen.
Intussen is er een acoustic versie van de song "Sink or Swim" te zien op You Tube
YouTube - Bad Lieutenant - Sink or Swim (live acoustic version)
de originele engels talig artikel (met meer BLUR info) is terug te vinden op
Muziek Info Juni 2009 @ AAPA
0
fastpulseboy
geplaatst: 15 juni 2009, 22:20 uur
phoe heee
wat is bernard sumner een ouwe opa geworden zeg!
en waarom die potlootventerjas. Deze man moet verplicht met pensioen. (Ook al was hij in het verleden zeker relevant).
wat is bernard sumner een ouwe opa geworden zeg!
en waarom die potlootventerjas. Deze man moet verplicht met pensioen. (Ook al was hij in het verleden zeker relevant).
0
geplaatst: 15 juni 2009, 22:39 uur
Klinkt niet verkeerd.
Al hoor ik liever Bizarre Love Triangle of Love Will Tear Us Apart van dezelfde sessie.
Al hoor ik liever Bizarre Love Triangle of Love Will Tear Us Apart van dezelfde sessie.
0
geplaatst: 15 juni 2009, 22:49 uur
Klinkt idd helemaal niet verkeerd, ik kijk hier alvast naar uit.
0
geplaatst: 16 juni 2009, 17:59 uur
Pardon........ 

fastpulseboy schreef ; wat is bernard sumner een ouwe opa geworden zeg!
en waarom die potlootventerjas. Deze man moet verplicht met pensioen.
..........ook popmuzikanten worden gewoon ouder hoor, je bent zelf ook al niet piep meer en waarom die potlootventerjas. Deze man moet verplicht met pensioen.

0
geplaatst: 8 juli 2009, 15:12 uur
update:
Bad Lieutenant’s debut single ‘Sink or Swim’ will be released on September 21st.
voor de jaar uit is komt dan hun debut album met de titel: ‘Never Cry Another Tear’.
The band, with Bernard Sumner, also features New Order & Marion guitarist Phil Cunningham and newcomer Jake Evans on lead vocals and guitar. Recorded and mixed on the outskirts of Manchester the group also enlisted the help of Blur’s Alex James and New Order drummer Stephen Morris.
Bad Lieutenant’s debut single ‘Sink or Swim’ will be released on September 21st.
voor de jaar uit is komt dan hun debut album met de titel: ‘Never Cry Another Tear’.
The band, with Bernard Sumner, also features New Order & Marion guitarist Phil Cunningham and newcomer Jake Evans on lead vocals and guitar. Recorded and mixed on the outskirts of Manchester the group also enlisted the help of Blur’s Alex James and New Order drummer Stephen Morris.
0
geplaatst: 9 juli 2009, 22:03 uur
Ik krijg het, net als Bernard merk ik,
een beetje koud bij dit nummer.
Ach ... het vuur is gedoofd, the magic has gone ...
Volgens mij wordt het eerder "sink" dan "swim".
een beetje koud bij dit nummer.
Ach ... het vuur is gedoofd, the magic has gone ...
Volgens mij wordt het eerder "sink" dan "swim".
0
geplaatst: 9 juli 2009, 23:30 uur
Genoemd naar die fan-tas-tische film van Abel Ferrara ? Dan zou het ook een goeie match moeten worden.
0
geplaatst: 10 juli 2009, 01:20 uur
Ik heb even wat research gedaan: de jas is een collector's item; het is namelijk de laatste jas die Dick Advocaat als coach van het Nederlands elftal droeg.
Ja en - helaas - Barney ziet er een beetje uit als een verkoper van Straatnieuws op leeftijd. Vorig jaar werd ook al het legendarische beeld van Peter Parret (Only Ones) vernietigd door een onthutsende verschijning bij Jools Holland. Popsterren op leefijd op een podium heeft regelmatig iets genants (zo ook Sex Pistols op Lowlands). Net als ouwe wavers die een dipso ingaan - lopen ze het risico gevraagd te worden of ze hun dochter op komen halen. ; -)
Ja en - helaas - Barney ziet er een beetje uit als een verkoper van Straatnieuws op leeftijd. Vorig jaar werd ook al het legendarische beeld van Peter Parret (Only Ones) vernietigd door een onthutsende verschijning bij Jools Holland. Popsterren op leefijd op een podium heeft regelmatig iets genants (zo ook Sex Pistols op Lowlands). Net als ouwe wavers die een dipso ingaan - lopen ze het risico gevraagd te worden of ze hun dochter op komen halen. ; -)
* denotes required fields.