Ja, goed hier kan je natuurlijk eeuwig en altijd over door discusseren -
De geluidskwaliteit van een AAC bestand is overig zeer te doen, heb nog geen een keer meegemaakt dat het gecomprimeerd klinkt.
In Nederland mogen wij CD's branden van muziek die je koopt, geen probleem dus. Natuurlijk, al wil je liever een origineel album uit de winkel, zou je niet snel een gebrand CD'tje met gekochte muziek willen. Maar het is een makkelijke optie; nogmaals, ik heb liever ook iets uit de winkel. Alleen gaat dat met sommige muziek gewoon niet.
Van de albums die ik via iTunes kocht [7 of 8], zijn de meeste daarvan albums van kleine [eenmans]artiesten. De laatste cd die ik kocht was zelf uitgegeven, en zelf toegevoegd in de iTunes store. Hij krijgt gewoon het geld dat hij hoort te krijgen. Nu weet ik verder niet hoe dat gaat, natuurlijk.
Overigens, uiteraard zijn er andere mogelijkheden om een CD te krijgen. Ik kreeg laatst de CD van
Oidupaa Vladimir uit Rusland opgestuurd, nadat ik in contact raakte met een Rus die zijn CD wel wilde verkopen, en later gratis gaf en opstuurde. Maar dat geluk moet je ook maar hebben.