Aṣa - Asa (2007)

1. Jailer (4:07)
  2. 360 (3:32)
  3. Bibanke (4:15)
  4. Subway (4:42)
  5. Fire on the Mountain (4:40)
  6. Eye Adaba (5:15)
  7. No One Knows (3:33)
  8. Awe (5:14)
  9. Peace (3:09)
  10. So Beautiful (5:00)
  11. Iba * (3:42)
avatar van predator
Wat mij betreft, is dit één van de betere cd's van 2007. Gewoon opzetten en je waant je in midden zomer (met zon hoor). Maar niet alleen klinkt het lekker, de teksten gaan zeker ergens over.

Heerlijke cd, aanrader!!

avatar van Reijersen
Er zit erg veel soul in deze dame. Moet het nog wat vaker beluisteren voordat ik het beoordeel.

Fire on the mountain hoorde ik gister op de radio.. (Radio 1 - 6.30u)
Dat nummer vond ik wel goed klinken
en daarom ben ik op zoek gegaan naar meer van deze zangeres..

Ik vind haar stem geweldig klinken !
Haar muziek laat me denken aan Ayo en soms aan India.Arie,
maar het is toch wel heel andere muziek..

avatar van Reijersen
Bijzonder aardig album dit. Is weer eens wat anders. Vind op zich wel te vergelijken met bijvoorbeeld Ayo, met het verschil dat deze dame ook in haar eigen taal zingt.

avatar van kappottevic
lelijke bril, leuke deuntjes.
holadijee vier sterren.
aanradertje!

avatar van Lura
kappottevic schreef:
lelijke bril, leuke deuntjes.
holadijee vier sterren.
aanradertje!

Maar de teksten gaan wel ergens over, behoorlijk zware kost. Naar mijn mening een zeer onderschatte plaat op MusicMeter en in Nederland. In Frankrijk niet, want daar is ze zeer populair.