Aril Brikha - Ex Machina (2007)

Zweden

9. Ex Machina (6:41)
  10. Kept Within (7:38)
  11. Annas Theme (1:46)
tuktak
apart dat hier nog geen enkele reactie bij geplaatst is. aril brikha is toch in mijn beleving wel een vooraanstaand en kwalitatief hoogwaardige producer. ook op dit album blijkt dat allemaal weer. lekkere rustige gevarieerde techhouse, met kept within als grote uitschieter, wat een prachtige plaat is dat toch. 100% kwaliteit.

avatar van kinjutsu
More Human vind ik toch de uitschieter, fantastische track.

avatar van trebremmit
Mooie plaat, Detroit stijl. Lekkere luister techno.

More Human, Kept Within en Gres zijn heel, heel erg lekker. Had na de eerste luisterbeurt niet verwacht dat ik de plaat nog zo vaak zou gaan luisteren. Een 4.0

avatar van trebremmit
Blijft een mooi, warm en diep techno album, zelfs een van de betere die ik ken. Erg goed geproduceerd ook. Zou wel wat meer aandacht mogen krijgen hier, elf jaar lang geen bericht is wel een schande!

Track 7 schijnt al uit 1997 te komen als ik een commentaar op discogs moet geloven, er staat ook een versie van op het mixalbum Frequencies uit 2006, onder de naam Deep Space Contact.