The Cars - Complete Greatest Hits (2002)

Label: Rhino

1. Just What I Needed (3:45)
  2. My Best Friend's Girl (3:45)
  3. Good Times Roll (3:47)
  4. You're All I've Got Tonight (4:14)
  5. Bye Bye Love (4:15)
  6. Moving in Stereo (4:46)
  7. Let's Go (3:35)
  8. It's All I Can Do (3:45)
  9. Dangerous Type (4:30)
  10. Touch and Go (4:57)
  11. Shake It Up (3:35)
  12. Since You're Gone (3:33)
  13. I'm Not the One (4:14)
  14. You Might Think (3:07)
  15. Drive (3:57)
  16. Magic (3:59)
  17. Hello Again (3:48)
  18. Why Can't I Have You (4:05)
  19. Tonight She Comes (3:56)
  20. You Are the Girl (3:55)
Mojo Pin
'Drive' is waarschijnlijk het bekendste nummer van deze verzamelaar. De alternatieve titel van dit album is trouwens 'The Definitive'.

Mojo Pin
Dit is echt goede muziek. Ik moet maar eens snel kennis gaan maken met de reguliere albums van The Cars

avatar van rudiger
verzamelaar van de cars
inderdaad is de meest bekende DRIVE
wie de live aid box bezit en tijdens drive de beelden ziet van al die verhongerde kinderen , hebben misschien de tranen in de ogen staan.
het blijft een mooie song

avatar van kaztor
Prettige band.
Ik zag deze verzamelaar geloof ik liggen in Amsterdam voor €5,-.
Moet 'm 'ns meenemen.

avatar van kaztor
Het was niet deze, maar Greatest Hits. Thuisgekomen zag ik dat er een hoop nummers ontbraken, dus heb ik 'm op Ebay gezet en kan nu voor iets meer dan €7,- aan de Just What I Needed-verzamelaar komen.

avatar van LucM
Eind jaren '70 werden heel wat leuke groepjes opgericht en the Cars horen daar ongetwijfeld bij. The Cars brengen catchy popsongs met een nieuw wave-randje, als ik een vergelijking moet maken zijn Talking Heads het meest aangewezen. De synths passen in dit geval goed bij het groepsgeluid en voegen toe aan de songs. Nummers als "My Best Friend's Girl", "Let's Go" en "Shake It Up" vind ik erg vrolijk (maar nooit melig) klinken, "Drive" was hun grootste hit. Uitstekende verzamelaar!