Afterlife - Speck of Gold (2004)

Electronic
Label: Bar de Lune

1. Speck of Gold (5:38)

2. Clear Blue Sky (4:55)

met Calladine

3. Shine (5:42)

4. Like Prana (5:35)
  5. How Does It Feel (5:01)
  6. On the Inside (5:41)

met Holly Chand

10. Ozo (6:05)
  11. Miracle (6:00)

met Neve

12. Sunrise [DJ Thunda and the K20 Allstars Mix] (6:27)

met Rachel Loyd

13. Take Me Inside [Christophe Goze Mix] (5:56)

met Dannii Minogue

14. Shine [Chris Coco Mix] (4:45)

met Cathy Battistessa

15. Miracle [Cantoma Mix] (6:01)

met Neve

16. Clear Blue Sky [James Bright Mix] (5:49)

met Calladine

17. Sunrise [Roger Sanchez Mix] (7:01)

met Rachel Loyd

avatar van itbites
Prachtig mooie CD, goed geluid en een lekker zomergevoel. 't Zal voor sommigen 13-in-één-dozijn muziek zijn, rechtstreeks vanaf het strand in Ibiza, maar mij bevalt het goed.

Met name dat prachtige 'Take me Inside' met Dannii Minogue, wat een prijsnummer is dat zeg.

avatar van Djarune
ben het geheel met je eens. Helaas kent niemand Afterlife schijnbaar. Vorige albums waren ook heel fijn.

avatar van itbites
Aha daar was ik al benieuwd naar, die zijn alleen niet echt makkelijk te vinden of ligt dat aan mij (inkoppertje???)

avatar van Djarune
"Simplicity Two Thousand" kun je vast wel ergens vinden. Heb de mijne van Ebay voor 2 euro.