Gerard Joling - No More Boleros (1989)

Label: Mercury

11. Eloise
  12. The Last Unbroken Heart
  13. No More Bolero's [Spanish Guitar Version]
avatar van jordybeukeboom
Leuk dat jullie al die Joling-albums hebben toegevoegd, had ik niet verwacht... Helaas geen berichtjes. Gerard is geen mega-artiest maar heeft best erg sterke nummers gemaakt. Hij blijft een beetje camp natuurlijk, maar okay: toffe gozer

avatar van musicfriek
Nou zo tof is hij niet, ik vind het een arrogante blaaskaak. (en ik spreek uit persoonlijke ervaring... )

avatar van Dielie
"No More Bolero's", das lang geleden,

na een paar pinten en een liefdesbreuk een leuk nummer trouwens,

echt

musicfriek schreef:

Vertel!

Een paar pinten na je liefdesbreuk?? Dan zet je toch zeker keihard Iron Maiden op met Wasted Years... of Koos' Ik verscheurde je foto'... of 'Sick of you 'van Gwar...of Ozzy's 'No more tears'....of 'Wat ben je lelijk van dichtbij' van Huubke Hangop'. Maar toch niet die mislukte SBS nicht.

avatar van Dielie
'No More Bolero's' is demaks!!

nostalgie man!

Joy
joling is alleen leuk assie niet zingt en dan nog zijn 9 van de 10 grappen te triest om over te hebben

maar als patty brard op haar dikke reet kletterd op de schaatsbaan en joling roept: met je sterretje op het ijs , kan ook ik mijn lach niet meer houden

vind het verder wel knap dat iemand die maar 12 relevante nummers heeft gemaakt dat uit weet te smeren over zon 12 albums en nog uitbrengen ook

fastpulseboy
mag jij me vertellen wat die 12 relevante nummers zijn!
hahahaha

avatar van musicfriek
Joy schreef:

Dat heb ik dus ook gezien, toen moest ik idd ook even ontzettend hard lachen!

Mojo Pin
Ik ben benieuwd naar zijn homofilets

Charles Manson
ik vind Jolink heel erg grappig en hij lijkt me ook erg sympathiek.

kan me zo voorstellen dat je met hem steeds dubbelligt.

Maurice ravel zou zich in die tijd in zijn graf hebben omgedraaid.
Ik er nog soms psychische jeugdtrauma,s aan over!

avatar van Maiky
Misschien wel mijn vroegste jeugdherinnering: ik die met mijn mama danst op deze cd van Joling. Guilty pleasure? Gezien mijn leeftijd toen: neuh.

avatar van Sjaan
Toen had tie nog wel meer haar op zn hoofd dan elders zullen we maar zeggen......