Collective Soul - Afterwords (2007)

3,83

Label: El

1. New Vibration (3:20)
  2. What I Can Give You (3:42)
  3. Never Here Alone (3:05)
  4. Bearing Witness (3:35)
  5. All That I Know (4:07)
  6. I Don't Need Anymore Friends (3:35)
  7. Good Morning After All (4:23)
  8. Hollywood (3:04)
  9. Persuasion of You (3:37)
  10. Georgia Girl (3:26)
  11. Adored (4:16)
5 BERICHTEN
avatar van Rainmachine
Prima plaat, ben blij dat er weer wat nieuws van de heren uit is!

avatar van Fump009
Ben ook blij dat ze terug zijn. Voor mij mocht het iets minder "poppig" en wat meer rocken. Toch wel een goede plaat, met als uitschieters Adored, Hollywood en Bearing witness

avatar van ForgottenSon
"I Don't Need Anymore Friends" is echt een ontzettend goed lied, wat mij betreft het hoogtepunt van deze plaat, die inderdaad wel iets minder pop had mogen zijn. "Hollywood" bijvoorbeeld draai ik zelden, maar "Georgia Girl", "Bearing Witness" en "Good Morning After All" vind ik dan weer zeer geslaagd.

3,5 *

avatar van richiedoom
Beste album van deze heren. Practige popsongs die me af en toe echt diep raken, waaronder Good Morning After All en Adored. Mooie melodielijnen en relaxte zang. Veel nummers blijven in je hoofd rondzingen, wat dus een goed teken is.

Ozric Spacefolk
Bij Collective Soul heb ik altijd gemixte gevoelens. De rocksongs zijn gaaf en de gitaarpartijen altijd zeer interessant en goed gespeeld.

Alleen, de popsongs zijn zo mierzoet. De drumloops en infantiele pianopartijtjes doen mij soms vermoeden naar een boyband te luisteren.

Deze band zou er goed aan doen eens wat rauwere productiemethoden toe te passen.
Zo klinkt het allemaal net te zoetjes en meisjesachtig.