Chingy - Hate It Or Love It (2007)

Label: Disturbing tha Peace

1. Intro (0:44)
  2. Hate It Or Love It (4:08)
  3. Check My Swag (3:33)
  4. Fly Like Me (3:45)

met Amerie

5. Kick Drum (3:40)
  6. Gimme Dat (3:59)

met Ludacris en Bobby Valentino

7. All Aboard (Ride It) (4:04)

met Steph Jones

8. Trickin' Off (Skit) (0:22)
  9. Spend Some $ (3:32)

met Trey Songz

10. 2 Kool 2 Dance (3:47)
  11. Lovely Ladies (4:17)
  12. How We Feel (4:14)

met Anthony Hamilton

13. Roll on 'Em (4:28)

met Rick Ross

14. Blockstar (4:33)
avatar van realmadrid23
leuk voor in de auto,meer niet.. 2.5 zal later misschien 3 worden .

avatar van realmadrid23
hmm ,vindt het toch een leuk album. ja na 1 dag beluisterd te hebben op me ipod ( ben vaak onderweg).
vooral " spend some $ '' klinkt lekker, lyrics gaan nergens over maar dat wil niet zeggen dat het slecht is. het klinkt gwn goed..3 sterren

avatar van Reijersen
Toch weer wat beter als het voorgaande album. Helaas komt dat vooral door de features (Hamilton, Valentino, Trey) en niet door Chingy zelf. Zijn stem irriteert en verveelt vooral erg snel.

2 sterren.

avatar van The SS
mwa niet heel goed ook niet slecht. zitten wat saaie nummers en goede nummers op het album krijgt van mij een 2.5. word niet hoger denk ik. kvind roll on em en blockstar het best.

Fly Like Me en How We Feel zijn voor mij de beste nummers en All Aboard (Ride It) en 2 Kool 2 Dance gaan ook nog wel, de rest kan me niet bekoren.