Voicst - Eat the Evidence (2003)

Label: Six-Def

1. Untitled (0:15)
  2. Acts of Fire (2:50)
  3. Sticky Plans (2:26)
  4. Detail 2003 (2:11)
  5. She Raw (2:45)
  6. Porn (3:29)
Wat een ontzettend leuke band is dat Voicst toch! Heerlijke liedjes die niet snel uit je hoofd te krijgen zijn. Vooral die 'oehoehoes' van Acts Of Fire (it's fucking hip shit!) zijn erg leuk. En Detail 2003 en Porn uiteraard. Het is dat het alles bij elkaar maar een kwartiertje duurt, vandaar maar 4 sterren.

avatar van Ziggy007
Hoe zijn jullie hier aan gekomen, de legale manier?
Ben inmiddels verslaafd aan Acts of Fire, benieuwd naar de rest...

De illegale manier. Ik weet niet of de EP nog te koop is, maar als dat zo is, dan komt dat wel als ik ze weer 's live zie.

avatar van Relic Delic
het is een leuke ep'tje.
ik heb m nog ergens in de kast staan.

was iig een goede voorbode voor 11-11 die ook aardig om de hoek kwam kijken. de laatste heb ik nog niet gehoord.