Agoria - At the Controls (2007)

Frankrijk

14. Lophi - From Dusk Till Down [TG Remix]
  15. Efdemin - Acid Bells
  16. Jennifer Cardini en Shonky - Tuesday Paranoia
  17. Swayzak - Smile & Receive [Apparat Remix]
  18. Findlay Brown - Losing the Will to Survive (Beyond the Wizards Sleeve Reanimation)
  19. Anja Schneider - Belize
  36. Guy Gerber en Chaim - My Space
  37. Evade - RIP
  38. Apparat - Point Of
avatar van luc011190
Jammer dat hij vaak zo klote mixt, maar wat staan er fantastische nummers op deze mixcd's. Vooral het beklemmende geluid van Chloe, Plaid, Bauhaus, Rone ( ), Burial, Goldmann en Appel blijft hangen.

avatar van John Doe
leuke tracklist wel

avatar van luc011190
Precies dat wel, maar hoe hij bijvoorbeeld Flight of the Albatross erin mixt doet echt pijn aan de horen.

avatar van luc011190
Laatste tijd vaak geluisterd deze mix-cd en deze is toch echt niet minder dan pakweg een Boogy Bytes Vol. 1. Ik blijf erbij dat hij op de 2e cd af en toe over de kop slaat, dan wil Agoria gewoon wat teveel, maar de eerste cd is mixtechnisch echt fantastisch. Zeker de eerste paar minuten zijn ontzettend dynamisch en consistent, en verder valt er eigenlijk geen zwakke track op dit album te bekennen.

Interesse gewekt.

herman schreef:
Interesse gewekt.

Hier ga je je geen buil aan vallen hoor, herman

Nee, ik heb hier behoorlijk van genoten gisteren.

Erg goede tip, ga ik nog vaak draaien.

avatar van Leonard91
luc011190 schreef:

Zozo, dat moet ik dan maar snel gaan beluisteren!

avatar van Leonard91
Inderdaad. wat een topplaat! Agoria mixt van alles en nog wat aan elkaar en het klinkt nog prachtig ook. Zijn mixkunsten vind ik prima, de tweede cd vliegt hij inderdaad wel eens uit de bocht maar dat heeft meer met zijn platenkeus te maken, vind ik.
De vocals zijn ook erg sterk op deze cd, Losing The Will To Survive is geweldig en ook nummers van Burial, Goldmann en Bauhaus zijn vertegenwoordigd met nummers om U tegen te zeggen.
Al met al is At the Controls gewoon een ontzettend sterke reeks die me nog niet heeft kunnen teleurstellen, ik ga dan ook zeker achter die van VonStroke aan. De cd's zijn wat grootser opgezet dan de zoveelste Fabricrelease, al kunnen die ook erg leuk zijn.

avatar van Jordipordie
Lekkere CD's! Zeker CD 1 luistert lekker weg....

DevendraBan
Wow, nog nooit van Rone gehoord, but loving it. Klinkt als een fransstalige Arab Strap. Is de rest van hun werk ook zo?

avatar van luc011190
Nee, niet echt (is één gast trouwens). Album van hem staan nog wel een paar leuke dingen op, maar Bora staat wel op zichzelf.