Bauer - Baueresque (2004)

Label: Excelsior

1. Bouillabaisse of Brilliance (2:22)
  2. Libitz in a Car (3:00)
  3. A Renegade Cop (3:04)
  4. Cubicle (4:12)
  5. The Record Machine (2:41)
  6. Thin White Line (3:10)
  7. It's Getting Better (4:16)
  8. Life's a Breeze (3:57)
  9. Open Air (3:41)
  10. A Bird Called Fish (3:00)
  11. Swag (3:36)
  12. Climbing Trees (4:25)
  13. Doctor in Love (2:25)
  14. Everything After All (2:06)
Leuke muziek, relaxed en mooie teksten. Niet slecht voor een Amsterdamse band.

Dit is echt leuk

avatar van ChrisX
Ik ben in gespannen afwachting van The Bauer Melody of 2006, de opnames van het concert dat ze samen deden met het Metropole Orkest. Vond het erg jammer dat ik dat door omstandigheden uiteindelijk gemist heb, maar een vriend van me die er wel geweest is was erg onder de indruk.

avatar van bonothecat
Is het gek als ik hierin de Nederlandse Belle and Sebastian. Het is allemaal erg liefelijk. Het is net zoals genoemde B&S, je moet er een beetje voor in de mood zijn. Deze cd heeft voorlopig niet echt uitschieters. 3,5*

avatar van DjERRO
Heeft best wel wat weg van Air.

Hoor ik daar een Casio?

avatar van Dielie
'Bouillabaisse of Brilliance' doet me denken aan 'We All Stand Together' van Paul Mccartney

stuart
Ik dacht dat dit een nieuwe CD was van Frans Bauer aan de titel te zien....foutje. (niet duidekijk gelzen;sorry)

avatar van Ludo
It's Getting Better, die piano @ 3.15, zó mooi, en zo kort. Een hoogtepunt van het album, voor een paar seconden lang.