Harry Pussy - Harry Pussy (1993)

Alternatieve titel: In Case of an Emergency You Can Shit on a Puerto Rican Whore

Rock / Avant-Garde
Label: Siltbreeze

1. Youth Problem (0:30)
  2. 1986 (2:11)
  3. Pussy Control (2:00)
  4. Riot Riot (0:51)
  5. I Fought the Police (2:41)
  6. Fuckology (2:10)
  7. Dream Driver (4:34)
  8. I Don't Care About Sleep Anymore (3:33)
  9. Showroom Dummies (2:20)
avatar van itchy
Wow, wat een ondekking! Totaal geflipte noiserock, met enorme intensiteit gebracht in de allerhoogste versnelling. Hierbij vergeleken klinken die andere Pussy's, Pussy Galore, als een stel makke kleutertjes. Denk aan een kruising tussen Royal Trux' Twin Infinitives en Coltrane's Ascension op 1078 toeren. Erg goede verdere omschrijving van de band op Allmusic

Ik meld me alvast.

Dat klinkt heel erg veel belovende. Had ooit hun overzicht wat een bak pokkeherrie waar je u tegen zeg was(die hier trouwens ook op de site staat)

jeko
Ik ben nieuwsgierig

avatar van McSavah
Vind de alternatieve titel "In an Emergency You Can Shit on a Puerto Rican Whore" toch leuker

fastpulseboy
Omschrijving klinkt al leuk! Ff opzoeken.
Briljante bandnaam overigens ook.

jeko
Waanzinnig

klik

Trouwens zoek ook naar de verzamelaar You'll Never Play This Town Again wat 42 nummers in 1,11 uur is. Zo lo-fi als het maar kan wat een energie.

avatar van itchy
Showroom Dummies is trouwens een Kraftwerk-cover

En hij staat in de laad.

sxesven
Geniaal!