Paul Oakenfold - Dragonfly Presents 'A Voyage Into Trance' (1995)

Alternatieve titel: A Voyage Into Trance

Dance
Label: Dragonfly

1. Genetic - Trancemission (5:11)
  2. Man with No Name - Sly-Ed (5:16)
  3. Dynamix - The Rezistor (6:12)
  4. Man with No Name - Teleport (5:53)
  5. The Infinity Project - Superbooster (4:43)
  6. Mandra Gora - Wicked Warp (4:46)
  7. Prana - Voyager III [Voodoo Remix] (3:20)
  8. Ayahusca - New Moon (4:11)
  9. The Infinity Project - Feeling Weird (6:19)
  10. Slinky Wizard - Wizard (8:45)
  11. Black Sun - Fat Buddha (11:45)
  12. Hallucinogen - LSD (6:12)
Ten
Paul oakenfold.... Wat hoop ik ooit nog eens naar een van zn gigs te gaan, miami lijkt me wel super.

Vreemd dat er zo weinig aandacht wordt geschonken aan zo'n bekend iemand als Oakenfold.
Nu ja, persoonlijk kende ik Paul Oakenfold vroeger alleen van zijn adapties van filmscores en zijn remixes.

Na deze plaat te hebben gehoord, vond ik dat zijn adapties toch wel beter klonken.
Het klinkt allemaal niet slecht, maar de melodies zijn ook niet echt denderend.

Ik heb niet heel veel van Oakenfold gehoord, maar tot nu toe vind ik alleen Southern Sun en Ready-Steady-Go (en dan vooral de Collateral remix) erg goed.