Hans Zimmer - Driving Miss Daisy (1989)

West-Duitsland
Score
Label: Varèse Sarabande

1. Louis Armstrong - Kiss of Fire (3:07)
  2. Eartha Kitt - Santa Baby (3:27)
  3. Driving (6:51)
  4. Home (3:29)
  5. Georgia (7:55)
  6. Driving Miss Daisy (End Titles) (4:56)
  7. Antonin Dvorak - Song to the Moon (Excerpt from the Opera Rusalka) (6:07)
avatar van WeZet
Typisch Zimmer; prettig synth-arrangement dat blijft hangen en nergens stoord. Tegenwoordig heeft hij naar mijn mening last van kopieergedrag, de jaren 80 waren zijn beste jaren (Nu lijkt hij meer een 2e John Williams te willen worden, waar zijn de synth-arrangementen?)

avatar van JohnWilliams
De kracht van deze score zit 'm echt in die heerlijke tracks wanneer ze in de film over de weg rijden. Door Zimmer werden die stukjes leuker om naar te kijken in de film, een heerlijke score van Zimmer. Eindelijk weer is een score zonder veel bombastisch geluid, ik hou van die bombastische dingen maar ook deze kleine pareltjes mogen niet vergeten worden!

avatar van tbouwh
De eerste twee tracks halen de kwaliteit van de cd als geheel omlaag, want wat een fijne score van Zimmer zeg. Had wel iets langer gemogen w.m.b. Een vergeten pareltje, deze score.