Boy Is Fiction - Boy Is Fiction (2007)

Australiƫ
Electronic / Neoklassiek
Label: List

1. BIF Vs 307 (5:09)
  2. Why Did You Do That? (6:09)
  3. Tomorrow Not Today (6:05)
  4. I'll Look for You (4:42)
  5. If You Hear Me Fall (6:08)
  6. Stack Is Bad (5:18)
  7. Should Have Stopped (3:51)
  8. Glue / Let Me Think (2:59)
  9. Say Ah (4:11)
  10. The Bits in the Numbers (4:31)
avatar van Leonard91
Wel aardig, af en toe hoor je er wat geluiden en kraakjes doorheen die een wat groter en harder geheel lijken te voorspellen alleen dat blijft uit, het kabbelt maar een beetje door. Na één luisterbeurt al weer van mijn pc afgegooid dus een echte kans zal hij wel niet meer krijgen.

avatar van Chameleon Day
Heel wat meer dan "wel aardig". Broeierig, emotioneel album. Veel sfeer. Heeft wel wat luisterbeurten nodig. Ook echt zo'n album dat je in zijn geheel moet draaien voor het optimale luistergenot. De nummers kunnen niet echt op zichzelf staan (behalve track 5).

De opvolger is een stuk melodieuzer en wat "gladder". Maar ook goed.