Magazine - Where the Power Is (2000)

Label: Virgin

1. Shot by Both Sides (4:01)
  2. Motorcade (5:44)
  3. The Light Pours Out of Me (4:40)
  4. Definitive Gaze (4:28)
  5. Parade (5:11)
  6. Rhythm of Cruelty (3:03)
  7. Back to Nature (6:41)
  8. Permafrost (5:30)
  9. Feed the Enemy (3:19)
  10. Sweetheart Contract (5:43)
  11. Thank You (Falettinme Be Mice Elf Agin) (5:24)
  12. You Never Knew Me (4:10)
  13. A Song from Under the Floorboards (3:56)
  14. Because You're Frightened (3:56)
  15. About the Weather (4:06)
  16. This Poison (4:20)
DonDijk
Nou, nieuw-weever kun je het bijna niet krijgen dan met deze mooie compilatie van Magazine. In elk geval een 4.0

avatar van Rufus
Zo te zien staan alle goede nummers erop.
Alleen ben ik niet voor verzamelaars.

avatar van Cygnus
Rufus schreef:
Zo te zien staan alle goede nummers erop.

Zo te zien missen er een hele hoop goede nummers.

Rufus schreef:
Alleen ben ik niet voor verzamelaars.

Ik dus ook niet.

Harald
Het is verstandig beter meteen hun beste plaat "Second-Hand Daylight" te kopen en dan "Real Life".

DonDijk
Ik lees de vorige reacties, deze cd draaiend in de tussentijd. Ik heb echter géén vergelijkingsmateriaal wat deze groep betreft, sterker nog; deze compilatie was het eerste wat ik van deze luitjes hoorde.

Eerste keer dat ik het luisterde was prettig en een aangename (verassing kan ik het niet noemen) eerste luisterbeurt en nu begint het meer in mn pan te vormen tot iets wat ik écht écht mooi vind.

Dus...1e stap: 4,0 ----> 4,5. 2e stap: -----> Méér Magazine

avatar van fatima
Volg in dat geval de suggestie van Harald maar, iets beters is echt niet te bedenken...
De eerste 9 nummers komen van die twee albums. Maar er staat nog veel meer moois op (vooral op Second-Hand Daylight).