Breez Evahflowin' & Dirt E. Dutch - Troublemakers (2007)

Label: Little Axe

11. Tryin Ta Hold On/ Trouble Outro
  12. Chains *

met Roc 1 en Protege

avatar van hiphopmaster
Voor mij de nogal onbekende rapper (niet te verwarren met die ene van Juggaknots) en onbekende producer droppen hier een matige cd. Sommige producties klinken wel lekker 'vol' en hiermee bewijst Dirt E. Dutch toch wel wat talent in huis te hebben, alleen het gros van de nummers weten mij niet te overtuigen.
Nummers zoals Careful, Trouble Anthem, Tryin' Ta Hold On en El Matador (op het refrein na dan) zijn daarentegen wel heerlijk. Ook de bonus is de moeite waard. Krijgt van mij 3*!

avatar van Osiris Apis
Ja, ik zat te twijfelen tussen 3 en 3.5. Maar gaf het de voordeel van de twijfel. Het album viel mij nog niet veel op. Gewoon middelmaat.