MANASYt - Atlantis (2006)

Alternatieve titel: Experimenten Met Mensen en Monsters

6. B2 Untitled
  7. B3 Untitled
  8. B4 Untitled
thejazzscène
De Bulgaar Peter Tassev brengt een release uit op Bunker in de reeks 'Robot Dystopia'. Zoals de briljant nederlandse titel dit voorschoteld: het gaat hier om experimenten.
Niet enkel met Mensen en Monsters blijkt maar eveneens met lekkere elektro.
Warme analoge synthesizer & drumcomputersounds die me stil doen denken aan een aanval van alliens en monsters op onze toekomstige nabestaanden. Allerhande geluiden wijzen daarop (onder andere ook van lasergunschoten) maar eveneens de magnifieke kopie die erbij zit.
Het lijkt wel de soundtrack van Starship Troopers om het bruut te zeggen.
Een elektroplaat vol dramatiek en actie die niet bijzonder hard aankomt maar wel boordevol avontuur zit en waar je verder op kan fantaseren.