Kempi - Tsss Kempi - Mixtape (2006)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Als Ju Mij Was (1:44)
  2. FF Snel (2:30)
  3. Haters Kome Nie (Tussen Jij en Ik Prt. 2) (4:27)
  4. Hij Is Er Weer (2:19)
  5. Jij en Ik (Prt. 1) (3:21)
  6. Nie Te Boycottuh (1:32)

met MC Teccer

7. K Heb Mu Vrouw (3:44)

met MC Teccer

8. Ut Hossel Leve [Remix] (3:44)

met DJess

9. Ut Hossel Leve (2:51)
  10. Balle (3:32)
  11. Du Cocktail (5:41)
  12. Ga Ju Met du Kempi Mee? (3:50)
  13. Lul Wat Je Wil (Brabant Zuid-Oost) (3:21)
  14. Vo du Hosselaars (4:17)
  15. Al Sla Ju Mu Dood (3:12)
Superbeertje
Dit is dut dat album wat Kees naar zijn zeggen 'grijs heeft gedraaid'. In de documentaire praat hij hier over. Hij vond Kempi zo goed, hij moest hem tekenen...

avatar van Kill_illuminati
Ik geloofde er geen zak van, je zag gewoon dat hij keihard stond/zat te liegen. Hij hemelde kempi zowat de hemel voorbij .

RedLightCityBoy
Je kan Kempi vinden in braband zuidoost, zuidoost

Nik Ankersmit
Kill_illuminati schreef:

zou je willen he moeilijk te slikken dat een van de machtigste mensen in de nederlandse hip hop scene kempi diggt

avatar van MJ_DA_MAN
Gast, hou a.u.b. op met Kempi overal te dickriden . Als je een beetje naar Kees zijn gezicht keek zag je gewoon dat ie er geen reet van meende toen ie zei dat hij de tape wekenlang beluisterde. Ik heb het alleen over het beluisteren van die tape trouwens, verder niks. Dat hij met Kempi kan verkopen zag ie goed, maar dat kon ik hem ook nog wel vertellen zo'n drie jaar geleden.

avatar van thomzi50
Ik betwijfel of Kempi alleen is getekend voor de verkoopcijfers. Sterker nog, ik ben overtuigd van niet.

avatar van VanDeGriend
Bericht verwijderd

nostalgie! jointjes roken op het roc in tilburg!

avatar van KILLERBEE99
Ut Hossel Leve [Remix]

De rest vind ik eigenlijk helemaal niks, paar andere leuke nummertjes, maar het steld allemaal niet veel voor.

avatar van party
best wel een slechte mixtape ik kan er een 2 voor geven. ik ben een kempi fan maar deze mixtape is gewoon slecht. aleen uit hossel leve remix en niet te boycotte is wel leuk. voor de rest gewoon slecht

avatar van Silky & Smooth
Nederland en gangsterleven is een vreemde combinatie aangezien Nederland relatief veilig is. Dit zorgt er soms voor dat dit bijna als een parodie aanvoelt, maar aan de andere kant komt Kempi ook wel oprecht over. Zijn raps zijn soms te kinderachtig en lijken vooral gericht op pubertjes. Ook de producties zijn soms tergend slecht. En toch draagt dit allemaal bij aan het mixtape-gevoel en ergens vind ik dat ook wel weer cool. Qua flow en stem vind ik Kempi ook niet een vervelende rapper om te horen.

De beatswitch op Haters Kom Nie vind ik geweldig!